Friday, October 30, 2020

執倉大挑戰:避開投資陷阱


今次執倉,傻貓要止蝕、重新配置股票組合。我唔知咁做啱唔啱,結果係成功/失敗,不過,避過投資陷阱,應該可以增加成功機會。參考咗豐盛基金經理黃國英先生的文章迷戀往昔易中伏,避開被顛覆對象,加埋前晚上完鍾Sir嘅第一堂投資班,我歸納出以下幾點:

1.死守/溝淡昔日強勢股

佢哋轉弱,主因係基本面已大改,盈利能力倒退。置富係其中一隻。疫情令work from home變成常規。商廈丟空率高,短期仍受壓。銀行股,以前幾好景。現在低息環境、各國長期QE大量印銀紙、環球經濟低迷,暫時都係避之則吉。

公司管治能力,亦要考慮。中電係傳統收息股,但近年盈利能力轉弱。(見肥師奶月供 (第9期))

國泰更因管理層之前賭輸期油,連續幾年,股價低迷。

2.高追科技股

大家都奉Catherine Wood做女神、契媽。跟佢入貨,好似等派錢。不過Amazon, Zoom, Netflix, Google, Microsoft, CRM, LVGO,全部都超買。股價超前反映,長遠會回歸企業基本面,回落至合理價格,有回調壓力。

德國監管機構,對Amazon, Apple展開反壟斷調查,亦對股價構成壓力。Amazon現時以保護知識產權為理由,只容許Apple分銷商、Amazon自己,在Amazon平台,銷售iPhone. 同時,禁止第3方賣家,銷售產品。

法國研究緊數碼稅,有機會對美國大型tech股,造成壓力。意大利又話要告Google壟斷市場,指佢濫用支配者地位,利用所收集的數據,限制對手在搜尋引擎,出現的廣告位置,壟斷意大利網上廣告市場。我暫時會避開Google.

3.被顛覆的對象

不少行業,例如汽車、生意上未被顛覆,可是市場預期將會受到挑戰,估值及股價已經明顯回調。如果只睇表面數據,以為價殘抵買,就會做蟹。而且股價走勢通常陰乾慢跌,不經不覺就會輸到嘔。

4.持股行業分散

現時持倉,十足十燒衣個衣包,包羅萬有。認真睇個倉,好辛苦。齋坐唔理,佢死佢事,又唔係辦法。會盡量縮窄範圍,跟鍾Sir講,分散4-5個行業,將持股降至5-10隻。每隻股票,不超過25%.

10 comments:

  1. 比起當時得令/當炒而捷捷上升的股票, 我更喜歡挑選超賣而有機會翻身的公司.
    不過每個人選股的情況也不一樣

    ReplyDelete
    Replies
    1. 如果因為咁,入咗VEON, 瑞房,我會喊死

      Delete
  2. 看師姐行文套路。。如果我係書商,一定搵妳出書,書名也暫拷定:傻貓坐艇記!!加油呀!

    ReplyDelete
  3. 其實下次上鐘sir堂,叫佢俾吓意見作參考,都係一個方案!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我視像上課,佢都唔睇留言。
      而且,佢唔會評論個股

      Delete
  4. 加油!其實執倉都幾難,但非常認同集中範圍,不要太散,集中10隻以下股票會更好。

    ReplyDelete
  5. 執倉要快,一慢就會留戀手上持股,會同自己講「望多陣先」

    ReplyDelete