Sunday, October 4, 2020

開源:代做功課/批改作文

補習社,這個月開始多返少少學生。收入終於上返5位數字。

不過,交完租,其實都冇剩。
稅局可能見我太可憐,退咗$200 蚊畀我。
(一哥交成萬蚊稅,超眼紅我😂)

開源:
為了增加收入,我接了好多freelance做,包括幫學生改作文、做翻譯、代做功課 (毅進、大學論文)。

批改作文:
改作文,$30/份。批改一篇作文,通常5-8分鐘完成,但是畀評語、預備範文、出follow-up exercise, 就用咗近2小時。時間花得不太cost effective,不過當練習吓改文技巧,都唔錯。查簿期或者考試月,仲會有老師,一次過畀晒全級/全班學生的作文,限2-7日內改完。唔駛寫評語。

我以前試過,間學校乜都要全級改,話咁先可以standardized marking scheme. 又話驚作文主觀,手鬆手緊多爭拗。某年,出完高中作文卷,同時出埋GE, listening paper, 之後要改全級F.4 short writing task, F.5 long writing task, 再加F.5 listening paper Part B: integrated tasks, F.2 通識卷、F.2 GE卷。每份listening paper的long tasks, 搵point 都搵死啦,仲要睇coherence, language. 真心灰。

想不到,現在反而幫人改文。😅



代做功課:
代做功課,寫1000-3000字,需要睇大量期刊、參考書籍。每篇功課,收費$500-$800,  花大概1-2星期完成。還是覺得不太cost effective, 但是,透過海量閱讀,傻貓了解多了很多以前不會接觸的範疇: 市場學、人力資源、教育法律、保安、營養學。
反正每日只是補習3小時,撇除備課、批改練習、自製試卷及練習的時間,每日就只是練琴、玩日文、玩德文、跑步。
補習社收入又慘澹。代做功課,似乎都是不錯的開源方法。

毅進呢條橋,本身就有bugs. 
唔知政府點解會認為: 會考5科合格都冇嘅人,讀幾個月嘅short  course, 就可以由 0   變成 DSE 5 科 level 2.
其實,佢哋好多連用文字表達自己,都有難度。又點會識用英文,寫成千字論文?
法律、營養學、市場學,好多概念、專有名詞,傻貓都係瘋狂睇書,先明皮毛。
點解政府會覺得:   有全職工作的人,用工餘時間去上堂,仲有時間、有能力,聽得明老師講乜,仲睇到咁多參考書?

7 comments:

  1. 請問你補習社在哪兒?
    補DSE中文、英文作文嗎?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 荃灣
      補小一至中六
      中、英文
      寫作班、全方位課程

      Delete
  2. 太好了😃,我女也在荃灣讀中六,可否留聯絡方法,謝謝!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 方便嘅,留email address畀我啦
      之後delete返留言,就可以保障返你嘅私隱

      Delete
  3. email adress:

    celia_keith_ma@outlook.com

    Thanks

    ReplyDelete