Sunday, October 18, 2020

營商有道:成功追收學費

 剛剛成功追收學費。😁😁😁

一哥見我隻手甩皮情況加劇,問我有咩壓力。知道我入不敷支,又唔敢追學費後,話愈遲追,條數愈大,就仲難開口追。

我試咗,原來冇想像中咁難。😄


一哥仲話:好多學生都係家長互相介紹,如果佢哋知道,大家學費唔同,常規班仲交暑期班學費,會好不滿。😣

呢樣我仲諗緊點開口,先唔會令家長/學生,有bad feeling.🤔

長遠來說,我諗都要建立一個清晰簡單嘅記帳制度。

6 comments:

  1. 我唔太知補習點固定收費法, 但正路可能每月清, 或者每次清也可能是一個選項, 又不能記得太耐, 咁大家都清楚啲

    價格啲野堅係大家收返同一個價會比較合理, 例如小一幾多, 小四幾多, 或者中一又幾多咁, 一開始講清楚會比較理想, 無謂爭拗

    其實都唔係咩營商, 係比較正路既收費模式會令自己容易處理

    唔知有無用, 但主要一買一賣既原則, 大家清楚就可以

    ReplyDelete
    Replies
    1. 本來係收月費嘅,但疫情關係,好多學生轉用視像上課
      冇親身嚟交學費,就唔交學費
      我又唔好意思追,先搞成咁

      用"營商有道"起題,因為我入咗幾本教營商嘅書
      以前學校教書,講心唔講金
      講錢太市儈
      現在補習,學生考試前,往往免費加堂、加時
      一堂1小時15分鐘,結果補咗4個鐘先完

      我想試試用做生意嘅mindset,睇吓點樣可以增加主動收入
      收多d學生,儲多d口碑

      Delete
  2. 這是你應得嘅報酬。能夠找到好老師補習,家長重視嘅係質素和穩定性。有時家長太忙,給個溫馨提示交學費,對雙方都是好事。好好保重,健康要緊。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝你呀
      你好caring
      我以後會留意返,提示遲交學費的家長,補交學費

      Delete
  3. 咁樣用whatspps追好花時間,你可以set google calendar 或用excel 表, 放入task到
    https://www.playpcesor.com/2018/04/gmail-to-google-calendar.html

    之後每個月佢就會自動發email俾你D學生,問佢地收錢。或你可以forward俾佢地。咁你就唔駛親子whatspps佢地

    ReplyDelete
    Replies

    1. 我試試結合excel表
      整好個記帳系統
      唔該你

      Delete