Sunday, February 21, 2021

港股期權 5 : Short call 比亞廸

前日賺少咗$1500
$8.08沽早咗10000股福壽園,然後股價升上$8.21

沒法子,眼光不夠好,就有這問題。幸好還有10000股,繼續觀察。
這股票股價幅度總是在$7 至 $8.7左右浮動,候低吸納,或者善價而沽,都可以。
暫時見唔到佢有咩突破。

是次交易賺 $6700

然後,動用咗$12萬左右,買入1手比亞廸@$239.8



下午股價回升至$250,諗過沽出,即日鮮,扣除手續費,賺大概 $4800
不過,比亞廸近日走勢飄忽,股市氣氛亦時而高漲,時而沮喪。
我決定盡量多行山,唔好睇咁多股票報價,有正股就short call, 盡量唔搞咁多嘢。
多做多錯,少做少錯,唔做唔錯。
最後決定: 繼續持有正股,同時開short call.

比亞廸股價波動大,期權引伸波幅高,即使只係做個幾月後,即4月尾到期的short call, 回報都有31.31%, 折合 HKD $7195
比亞廸52週高位: $278.4
如果咁短時間,上破到$285, 畀貨人,我正股都賺最少 $22000 
畀貨後,如果比亞廸有靚價,我可能會撈返。

最近好多股票,例如6690 海爾智家,FUTU, 衝高後,股價都回返唔少。
不過相信FUTU後勁還是相當凌厲,夢幻價,看不透。持有20股,繼續食花生就好。

如果比亞廸股價回落,咪hold耐d咯,反正繼續short call, 賺吓權金,都冇壞。

No comments:

Post a Comment