Monday, February 1, 2021

我好似有咗

心情好複雜……
一直都好想有BB, 睇咗幾個月中醫,每次特登搭車出去油麻地東華,又戒晒口,都係好想有BB.

前日,開多咗個tag: "好想有個B"
當時係諗: 根據吸引力法則,慢慢寫低點樣調理身體嘅過程,可能就好似學習理財一樣,逐步見到成效。
而且,我乜都唔識,唔緊要。好多網友,有經驗,只要一個半個肯提點吓我,咁成功機會就會慢慢增加。


今次遲咗嚟M, 一哥叫咗2次,咁我昨晚就驗吓。
次次都唔中,所以冇期望。只係唔想一哥提第3次。
然後,竟然有2條線。


從來未試過2條線,即刻搵張說明書睇。


陽性?

再搵個盒,確認驗孕棒冇過期。有效期: 2021年5月

一哥walk完Muimui返嚟,我即時講佢知。
佢好冷靜。
然後,我哋一齊再walk Muimui. 
佢開始講: "你要同家長講喎"
貓: "點解呀?"
佢: "你要暫停晒所有工作嘛。頭 3 個月,唔穩定喔。你個朋友之前都流產過"
貓冇出聲。

佢: "你自己決定啦"
過咗馬路,佢繼續FF: "可能要叫auntie過嚟,照顧你喎"
貓: "吓??佢連自己都唔識照顧自己喎"
佢: "咁你哋細個,邊個湊大你哋?"
貓: "我由細到大都食公仔麵做晏晝,有時腸蛋,有時腿蛋"
"媽咪成日打牌" "妹妹有咗,媽咪都冇照顧佢呀"

佢: "咁你叫妹妹嚟照顧你啦"
貓愕然: "點解要搵人照顧我??"
佢: "煮吓嘢畀你食,粗重嘢幫你拎吓,行出行入有人陪住嘛"
貓安靜了。早知唔講住。

今朝,我去診所驗孕。
出門口時,步步為營,怕吵醒Muimui.
佢有separation anxiety, 如果知道我唔喺屋企,佢會驚到震,會整爛晒d嘢。
之前部電視櫃、hi-fi, 仲有好多衫、毛公仔、書,都係咁報銷咗。
開咗iPad, 在細房播節目,再三確認Muimui熟睡中,我才靜悄悄出門。



醫生用咗1分鐘,等驗孕棒條線出現,講: "Positive, 可以出去攞信"
前後15分鐘,睇完醫生,返咗屋企。

護士話要去瑪嘉烈排期。我唔明點解要排期,都未生。連肚都未見。
上網搵資料,原來係排期做產檢。
要預備好多文件。葵涌屋企,我冇任何住址證明。
結婚證明? 都冇。
反而,太子我有2個單位,都有差餉、電費、水費單的住址證明。
媽咪屋企,我都有銀行信,做住址證明。

妹妹叫我去太子登記咗先。但我唔知去太子邊度登記。
佢話第二胎時,因為太遲發現,好多嘢要另外畀錢,去私家驗,因為政府排期好耐。

打去瑪嘉烈問,詢問處話: "你張轉介信唔得喎,冇你嘅身份證號碼,又冇最後嚟經期的日子,冇預產期"



佢話:"冇住址證明,登記唔到喎,你要去民政事務署宣誓,證明你住喺葵涌喎。"

一陣2點補習,而家趕去荃灣宣誓,又再去瑪嘉烈,好趕喎。
遲一日,應該都唔差太遠。
先練琴,明天再算。
明天一哥放假,佢安排時間,好過我好多。
但妹妹係咁催我去排期: 排期結婚;排期做產檢。

妹妹話: 你哋要即刻結婚,攞結婚證明書。你都唔想BB出世,係單親。
呢樣,我要同一哥商量吓。
結婚,佢結過2次,我又結過1次。
結婚係咪有必要?? 有B, 又係咪要即時結婚?
結咗,如果BB走咗呢? 咁又要離婚嗎?

我唔想影響補習社運作,唔會暫停補習。而家連肚都未見,就停工,咁嚟緊10個月,點搞??
一哥好似比我想像中,更緊張。
所以我而家超級緊張。我同咗妹妹講,妹妹又好緊張。
佢哋都覺得,42歲,高齡產婦,樣樣都要好小心。
我唔知可以點樣小心。唔通連行山都唔行? 補習又唔補? 日日喺屋企做廢人?

一哥好有先見之明: "你一有事,就好多嘢諗"
"唔好有壓力,有咩要講出嚟"
而家我真係好困擾。
好多問號,好多嘢唔知點做,又好多嘢擔心。

好似憂慮多於開心嘅感覺。

32 comments:

  1. 中國人傳統,未夠3個月唔好講,駛唔駛delete左個呢個post

    ReplyDelete
    Replies
    1. BB要嚟要走,係佢嘅自由、神嘅安排

      Delete
    2. 咁祝師姐你一切順利, 恭喜晒~

      Delete
  2. 恭喜晒呀!好事一件接一件呢!😊😊😊👏🎊

    ReplyDelete
  3. 恭喜晒呀!冇期望,就會自然來架啦 :)

    ReplyDelete
  4. 路過見到喜訊, 恭喜你倆. 以平常心看待, 不要操勞騰來騰去. 慢活迎接小生命降臨.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝你😊
      我會學習放鬆、平常心、慢活

      Delete
  5. 恭喜晒 師姐 我覺得短期就未必影響到你補習社運作 不過依家真係要有返個平常心 如果唔係好影響自己健康同BB 最理想都係問多D妹妹意見 始終過來人明白你既情況會多D 加油!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀
      妹妹好好
      昨天打咗好多電話嚟
      不斷提點:飲食、作息、排期產檢、排期結婚,要留意d乜
      原來佢識好多嘢喔

      Delete
  6. 恭喜哂, 雖然唔識你, 盡在不言中

    ReplyDelete
  7. 恭喜晒你,唔使擔心,幾十億人口個個都係咁生出來。順其自然,時間好快過。

    ReplyDelete
  8. 2021年最開心的Blog界喜訊,師姐恭喜妳,事事小心,錢財身外物,迎春接福,漆丁發財,平安大吉,一帆風順,龍馬精神,萬事如意,牛過肥年,恭喜,恭喜!:)

    ReplyDelete
  9. 經過見到喜訊,恭喜哂!!

    ReplyDelete
  10. 你得到的, 其實是一張類似樂園的入場券, 一張名為 "人生2.0" 的入場券. 一旦進場, 便有責任不能隨意離場, 所以進場前會憂慮, 甚至會想要是有什麼意外進不了場, 那也無妨吧的想法.

    然而, 當你客觀地站在場外看, 你會很容易留意到, 絕大多數場內的人, 都是幸福的, 因為你的收獲, 將遠遠比付出的代價多. 相信我, 當你進場以後, 便會欲罷不能, 你絕對不捨得離場, 要是被迫離場, 反而會讓你傷心欲絕

    這或許是你這一生人最後的一張入場券, 請你務必要不惜一切去守護它, 無論什麼事業如何重要, 安排各種事項如何煩鎖, 都遠遠比不上它. 不然, 一旦因疏忽而失去它, 你將終生後悔.

    這是來自一個政見不同的過來人, 最真誠的祝福

    ReplyDelete
    Replies
    1. 謝謝你😊
      你的比喻很好喔~
      也細緻具體地描述了我的心境變化、想法

      政見呢🤔
      我始終覺得,和而不同是很重要的
      這樣社會才能夠有多元聲音,不斷進步

      不過,過激的言論,我通常不作回應
      因為我不喜歡辯論
      有時,不是"真理愈辯愈明",而是大家都有道理,只是立場、經歷、識見不同,想法自然有異。
      沒有誰對誰錯

      大家都能互相尊重,保護對方發言的自由,就已經很好😉

      Delete
  11. Cos of your kindness, this is a gift from God. Congratulations !

    ReplyDelete
  12. Replies
    1. 謝謝二當家,之前還打算等通關後,去台灣做IVF,現在可買多d TSLA😆

      Delete
  13. 恭喜!師姐放鬆心情,不過行山就唔好住喇

    ReplyDelete