Friday, February 5, 2021

結婚低能事件簿

攰死我喇😥

本來今日預約咗,去婚姻註冊處,排期結婚。



昨天才發現:離婚人士要預備好,絕對離婚令。

昨天反轉間屋,終於搵到一哥的暫准離婚令、絕對離婚令。但我從來冇印象收過自己嗰張。問咗ex,佢都搵唔到。

今日返媽咪家,搵咗一朝,冇。最後死死地氣,去灣仔政府合署的家事法庭,補領返。手續簡單:出示身份證、寫低ex的中英文名、講出自己爸爸嘅名,交埋$50,就完成。前後共10分鐘。

早知唔駛嘥時間搵。🤪


改咗下星期二,才去預約註冊。

媽咪問:"請親友嗎?拍婚紗照嗎?"

貓:“嗯😪~我諗住:簽個名,就走”

妹:“咁妳都要邀請媽咪,做證婚人喔”

貓:“我夠18歲喇喎” (媽咪面黑了)

“係喎,媽咪,我預約好婚禮,再邀請妳喔~”


認真mode: 

簽名之嘛,搞咁多嘢,做咩喎~

影結婚相,影完,都唔知擺去邊~

而家肥咗好多,45.9 kg,點影都唔靚啦~

結婚相,睇舊相好過啦~

婚禮當日,如果我搵到合眼緣、便宜/免費的二手婚紗,咪著咯。搵唔到,就由佢啦~


舊相在此:

(我好放心,因為你面對面,都唔會認到我🤣🤣🤣

👉👈我都好想有人認到我😆😆😆)





13 comments: