Wednesday, February 17, 2021

煮冇米粥: sklz, EH

這星期,正股方面,一直煮冇米粥。
自從29/1,買入MCHI,追蹤中國MSCI指數的被動基金後,就冇動作。
不過,其實我研究咗好多隻股票: ASX, UMC, 三一重工、PTON, PINS, SKLZ.

最後,因為股價太貴,全部冇買。
SKLZ的營運模式,完全和Draftkings不一樣。它的遊戲簡單好玩,容易沉迷。用戶只要課少少金,就可以同真人對戰,勝出後,還可以獲取獎金。
另外,還有團體賽,獎金非常豐富。

SKLZ不只向用家收費,還向遊戲開發商,收上架費。
由於下載次數,比其他平台高,不少開發商都願意付費上架。

可是,它的股價波幅實在太大,我看了幾晚,心跳快得不得了。
不能安心持倉的股票,我不敢持有。算了。

另外,EH億航,也差不多。
就在看著它由$40左右,升上$125後,它昨天因為沽空機構的一篇文章,突然大插水。
嚇死寶寶了。
幸好沒買入。驚風散,唔食好過食啦。

還有FUTU.
它由$204跌落$150左右,我有考慮short put 1手。但近日TSLA走勢偏軟,我short put 了TSLA, 3月到期@$720. 如果要接貨,1手要$561,600. 為免到時戶口不夠現金接貨,只好無奈放棄short put FUTU. 但FUTU昨天已急升30%, 上返$193.88.

8 comments:

  1. 師姐,我有個提議開一個Youtube補習課程攻畧,分會員收費,深入淺出,揾D同行精英幫手,相信亦是商機無限,如果今年漆丁發財,亦可多個被動收入,不妨考慮下,純粹吹水,諗諗佢!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 補習頻道?🤔
      之前諗過拍片教英文,後來發現我太多嘢唔識,e.g.剪片、收音、上字幕(跟口型、時間)、畫動畫
      到而家都未動手

      Delete
  2. 再醒一招妳,搵止凡兄教教路,反正佢最近開了兩條頻道,慢慢參透個中樂趣,沒点妳,止凡兄公認blog界好好先生,妳平時睇佢 blog, 都應該知曉一二,順便結識D理財高手!哈哈!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢都係我谷友😁
      好幾位谷友,都係YouTubers
      係我未諗到,點將YT流量,轉化為補習社學生人數
      所以冇乜動力,去試去學

      Delete
  3. Replies
    1. 之前做落,唔係新開
      你覺得應該咩時間做short put?

      Delete
  4. 回馬槍,再補充做Youtube的直接或被動收入:一般來說,它們的收入,大約分幾部份,1.支持三部曲,訂閱(超過1000個)有微薄利濶,Like,留言。2.設二維碼,例如 A. Wechet pay&Alipay ID:123456 B.FPS 轉數快 ID:234567 for觀衆打賞(最經常在直播出現,效果最好)
    3.直接有廣告商贊助或 youtube 設置的廣告. 4.推廣自己的行業訊息,最重要可以作為(補習)實體店的推廣影片. 5. 其它。。。. 網絡營銷,做得好真的是最好的揾食工具,最後一次講完!:)

    ReplyDelete