Sunday, February 14, 2021

傻貓結婚記: 我的麻煩親戚

 



年初一,媽咪例牌返沙田團拜。我例牌唔出現。

不過今年,因為我簡單在Facebook 公佈婚訊,被大家用作談資。


二姨:"喂,你個女結婚喎~你知唔知呀?"

媽咪一向鵪鶉:"知呀,佢話唔想大搞嘛"

五姨:"佢唔係話唔會結婚咩?畀人搞大咗呀~"

媽咪沉默不語。

妹妹插話:"家姐不嬲都有自己嘅諗法㗎啦。佢想結婚,咪結婚咯。都拍咗咁耐啦"


其實,我真係覺得,結婚係兩個人嘅事。

之前睇咗年半中醫,調理身體,都係想有BB.

而家有咗,咪結婚咯。

結婚,簽個名之嘛。


限聚令下,擺酒可免則免啦~

大家唔駛畀人情,咪幾好。我又少樣嘢煩,數學白痴嘅我,最憎數錢、計數。


第一次結婚,以為一生人一次,又book教堂,又印請帖、擺酒擺成30幾圍。

金都、百樂,行咗好多次,又book攝影package, 又揀回禮禮物,又整banner,婚禮邀請卡。婚紗,試完一件又一件。姊妹裙,大家揀完又揀,試完又試。

新娘化妝,搵咗唔同嘅化妝師,逐一試妝。頭飾、頸鏈,逐個挑選。

單單接新娘玩嘅遊戲、新郎宣讀嘅愛的宣言、婚禮嘅節目表、婚宴嘅座位表、菜單、嘉年華會式嘅獻唱、獻辭、抽獎、魔術表演、新郎吹口琴,仲有婚宴當晚的成長短片、背景歌單,想起我都累了。還未計整晚不停換衫。又裙褂,又婚紗、晚裝。


那天早上,我還腳踏繡花鞋,走在鄉間田隴的小路上,步步為營,唯恐一不小心,就掉落水溝。

抵達夫家,他們燃點超長炮仗,劈劈啪啪燒了5分鐘,耳鳴了,卻不敢喊痛,也不敢掩耳。

然後,一位又一位素未謀面的長輩、外國回來觀禮的男家親戚、村中長老登場。Ex家中排第8. 我逐一奉茶,跪足大半小時,腿都痠了。

離開上水村屋,行半個鐘,返到村口。腳跟已刮損流血,愈行愈痛。馬上趕去西貢行禮。

北風澟澟,我發燒、鼻水長流。

學生做前枱接待賓客、獻唱。


音樂科老師上台表達意大利歌劇的女高音。

朋友吹奏正式蘇格蘭音樂,領我們進場。


當日教堂、酒樓,座無虛席。



我還記得:

我當晚嚴重腸胃炎,食咩嘔咩,緊張得不得了。躲在新娘房,黃膽水都嘔埋。化妝師努力為我補妝、卸妝、重新上妝。妹妹不停哄我、鼓勵我,幫我更衣。我不斷上台,與賓客拍照。


因為食咩都唔吸收,1星期前做final fitting的晚裝、婚紗,全都不再合身。

送客時,我的晚裝突然往下掉。

幸好妹妹在旁,推我轉身、整裝。我再扮若無其事握手。


說到底,我結唔結婚、生唔生仔,關佢哋咩事?

結婚帶嚟嘅巨大壓力,我唔想再經歷多一次。

我有錯咩?

花咁多精神、時間,預備婚禮、婚宴,滿足所有人,但辛苦自己。婚姻是否美滿,與這些前期功夫,一點關係都沒有。

42歲嘅我,只想簡簡單單,同愛我、我又愛佢嘅人,結婚生子,建立自己嘅家。

佢哋又唔係幫我養,一年先見1-2次,憑咩指指點點?

12 comments:

  1. 不需理會閒言閒語,情人節快樂

    ReplyDelete
    Replies
    1. 情人節快樂
      祝你和太太甜甜蜜蜜♥️

      Delete
  2. 江湖就是這樣的。。今日是年初三,仍祝師姐牛年一切順順利利,龍馬精神,事事稱心,恭喜,恭喜!

    ReplyDelete
  3. 擺酒其實只係滿足親戚,呢D大龍鳯真係可一不可再!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 開始感受到壓力了
      幸好有限聚令,大條道理唔大搞

      Delete
  4. Life is yours,follow your heart.

    ReplyDelete
  5. 祝您新年快樂,身體健康,心想事成 ~!!🐱
    最重要知道自己的目標和要做的事 ~ 很多人只是習慣了這樣的話不用太上心~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 新年快樂,祝你萬事如意,笑口常開,靈感泉湧,設計多d靚靚圖畫

      Delete
  6. 祝新年快樂,身體健康,心想事成.
    i dont join this type of CNY relative visits since i was 11 years old. only gossip and never actually caring of each others.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 新年快樂喔
      You're smart enough to ignore them.
      For me, this kind of greeting is like comparing the kids' academic performances, the adults' income.
      No point at all joining such occasions.

      Delete