Thursday, February 18, 2021

港股期權 4 : Long call 阿里爸爸、 比亞廸

之前講過

買long side 期權,要有輸晒的心理準備。

正股跟隨大市,股價上漲,我高位套現咗少少,多了一筆資金,做少少投機。
近日股市有時高開低走,有時相反。我嘗試留意某些熱門股,低位時撈long call.
不過,全部都超短線,以免股價橫行,蝕時間值。
同時,也驗證一下自己在第二期權班學的技術分析圖表技巧,是否派得上用場。


買入原因: 阿里爸爸股價一直偏低,但睇圖,又喺上升趨勢線之上。



於是,我long call 咗20 張,3月到期的爸爸,成本$74500


年三十買完,過咗農曆年假,我見爸爸升幅唔大,怕佢橫行,沽咗。賺$2077, 當發少少新年財。




第二天,看到比亞廸跌幅頗大,我在$262 左右,買左5張long call.
買入原因: 正股只因一則新聞: 晶片短缺,導致全球首季減產近100萬架電動車,而下跌。
但比亞廸一向自製晶片,而且產能過剩,有能力外銷。



食完晏,股價回升至$266, 沽咗。$3438.2
沽貨原因: 少少事都可以一早跌咁多,市場應該唔係熱炒緊電動車。$266唔算靚價,畀我會$245左右才買入正股。如果股價橫行,又係蝕時間值。雖然股價冇跌穿上升趨勢線,都係走咗先,之後再睇。



今日,谷友隻6606, 已經在$80左右食咗。我手持現金,冇參與。大市氣氛似偏弱,大部份股票都微跌。加上好多新股排隊上市,大市資金又進一步吃緊。到時再睇餸食飯。

最後,留意到自己就算投資金額唔大,每次萬幾至幾萬蚊,仲定埋止蝕位,但只要手上有long call, 而正股又唔多郁,我已經相當擔心。
相反,投資正股,例如TSM,  TSLA, 盈富, 福壽園, 維他奶, 友邦, 騰訊, 我可以好放心,短期升跌,話之佢啦。股票基本面不變,長遠都係會反映落股價,仲有股息收。
(昨天我又趁股價回調,買咗5股TSLA.)

而short side, 我有正股在手做short call, 有錢接short put 的貨,我就可以安心等時間過。最近開始試做超長期的short put TSM, 權金相當可觀。始終台積電業務清晰簡單,盤數易明,短期見唔到有競爭對手,市場需求大,技術門檻高,有加價能力。
如果到時可以低價買入這些優質股,就算我變賣其他股票,抬錢接貨,我都心甘情願。

昨天有谷友分享: 他的比亞廸long call, 帳面蝕$55000, 但全個月合共賺咗$70萬。



我第一個反應是: 嘩!!! 好勁呀!
第二個想法是: 我做唔做到?
然後,我知自己好怕輸。而且輸得多,我會麻木,唔識止蝕。這是long side的大忌。
再long下去,賺粒糖,輸間廠,就係我未來的寫照。

Long call 係刺激,暫時都賺到少少錢。但心理壓力相當大。
我諗我都係要壓抑一下自己的賭性,繼續研究多d好股票/指數ETF, 回報或者未必咁快咁多,但風險亦冇咁大。
當然,知易行難。總之,一定要控制注碼。而且,留意自己整個portfolio, long side佔幾多,係咪自己可以承受的風險。唔好高估自己。

8 comments:

  1. 建議唔好做超長期的short put,寧願做10次短也不做一次長。而且收10次短期既錢,也不會比做長期既錢少,而且主要評估唔到未來市況變化,隨時發生黑天鵝事件的話,超長期既short put就會食到應一應。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 謝謝你的建議
      我以後會留意返

      Delete
    2. 恭喜發福,賺過盆滿缽滿。

      Delete
    3. 新年快樂🤗
      謝謝你的育兒心得
      祝你身體健康,小朋友精伶活潑,學生聽教聽話

      Delete
  2. 賺錢就好,又賺錢,又賺經驗,正!

    ReplyDelete
  3. 恭喜賺錢, 一個新年的好開始 =]
    長線2隻都是很好的企業

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係喔
      所以我今日趁回調,買入咗正股😁

      Delete