Friday, January 29, 2021

一哥短線投機: KOSS YOLO

一哥應該好有賭運。

前晚,一哥好開心: "我買咗嘢喔~唔知乜嚟,但升咗1倍呀!!"
貓: "咩嚟架? 代號係乜?"
佢: "唔知呀~升咗呀"

半响,佢攞部手機,碌呀碌: "KOSS呀"
貓: "你點解揀佢? 做咩生意架?"
一哥: "唔知呀~佢10大上升股嘛,升咁多,咪買少少,跟吓咯"

傻貓心諗:
當一個散戶,連自己買咗乜都唔知,代號講唔出,公司業務唔知,咁樣買股,都升成倍,一晚升到熔斷幾次,呢個世界,真係冇乜嘢,係冇可能。

過咗一陣,一哥神色凝重: "點解賣唔到股票? 係咪我set錯嘢?"
我攞我部手機望望,個個都話富途down 咗,報價冇問題,係落唔到盤,又cut唔到單。
股價一直升,但佢一直賣唔出。


佢見KOSS升到$34,想賣,但唔知賣唔賣到。好煎熬。
終於,佢笑笑口: "賣咗喇"
我: "賺咗? 咁咪好咯~"
佢: "係呀,賺咗好多倍"
我: "倍升股? 幾倍?"
佢: "賣咗喇~ $10.5買,$30.75賣咗一半,今朝又賣咗d."

傻貓叫佢攞記錄睇睇。嘩!!!!
成本價: USD $1050
買入價$10.5
賣出 1) 50股@$30.75, 2) 40股@$120
賺咗USD $6232.5

現在還有10股,佢話學勁人谷的零成本投資法,等佢放風箏。

咁套現咗嘅錢,佢點用?


沽咗貨嘅錢,佢買咗5股TSLA@$822, 10股BEKE @$61.2
佢話第一次買美股,已經升咗幾倍。
不過呢隻KOSS冇乜價值,所以要換大隻d、有未來嘅股票。


平時我唔會過問,佢投資嘅嘢
估唔到已經換咗馬,仲係TSLA + BEKE
原來平日我哋傾偈,佢有上心,記得講過邊d係增長股。

谷友都擔心,一哥下次唔知有冇咁好彩……
大家都怕佢學壞。
如果心雄、太自信,好易出事
一哥回應: "哦,我唔會"


睇返佢個新倉,真係好靚仔。
只要佢唔亂買賣牛熊證,應該投資成績,會好過我。

谷友分享的: 分段沽出、零成本投資法,仲有投資有前景的股票,佢都有用心記著。
短線投機,用短線思維操作。

這些,我望塵莫及。
自問不敢也不會,買入不懂的股票,能力圈又細,範圍外的又不想逐隻費神了解、做功課。
長遠來說,劃地自限,肯定會侷限我的投資表現。
不過,能力圈外的股票,太多太雜,我沒有能力、膽量去買入這些股票。
所以,佢賺,我為佢開心。就夠了。😄😄😄

(但係,佢有錢賺喎!發達喇!!

趁機要求佢補送聖誕禮物: 人仔$57.9艾炙盒+54條10年艾草。
聽Polly說,燒艾對暖宮、補脾虛、腎虛、肺弱,好有幫助。
Wing之前流產,特意辭咗小學教席,去修讀中醫課程,自己在家燒艾,成功再次懷孕,今日小晴晴滿月了。

反正沖劑食完,每次隔大半個鐘,就瀉到十彩。
煲藥,又唔識煲,煲燶煲,仲又疴又嘔。一哥煲完,我飲咗又係勁瀉。
唉~明明成日做運動,點解身體都咁差??
唔知燒艾有冇效,試試啦

42歲,唔試,應該永遠唔會有B
試,仲有少少機會
YOLO: You Only Live Once
買股如是,生活如是
肯嘗試,才有機會成功)

6 comments:

  1. 師姐,可以試下多食健脾胃食物,我呢輪都試緊,身體血液循環有明顯改善

    ReplyDelete
  2. 師姐,有空去家計會查詢自身的項目,可能會提升妳所需要的知識基礎,無壞的.總好過亂石投林,做過精明的。。!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 家計會,真係冇諗起
      謝謝提醒😃👌

      Delete
  3. 要做的就快些去做,但放鬆心情才能成功....這是真實經驗 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我明白
      其實我哋都好少XOXO
      1個月都未必有1次
      因為我哋成日都好攰~
      我一上床,就睇美股+睇書
      佢好快就瞓死咗

      看來我和他都要調整一下作息

      Delete