Monday, January 25, 2021

短倉股票期權: SC, SP 的壞處

上基礎期權班時,靚太不肯教long side. 

她教我們新手,只做short side, 因為時間值是我們的朋友。
Long side? 提都唔准提。

老實講,個谷係佢開嘅,同學仔都係上佢堂,先入谷。咁尊重主人,好應該。
但個谷,死氣沉沉。
有人問嘢,冇乜人答嘢。
有人問: "應該點揀證券行?"
佢例牌sell 自己公司: "搵Benny啦,我哋電話落單,你一定唔會落錯單。"
喂,交易成本,都係成本呀。

仲有,個谷乜都唔畀講,傻貓頂唔順那種壓迫感,好似講乜都錯的感覺,走咗佬。
而且,我並不同意靚太的說法。我認為short side, 唔一定適合新手。
當同學問: "期權到咗行駛價,但未到到期日,係咪一定唔駛接貨?"
咁你應該知道,大家真係乜都唔知嘅。
仲有,有人問: "究竟點分long, short?  個掣係點按?"
靚太答: "最好搵我哋Benny幫手啦,電話落單,不另收費。"
咁我就開始懷疑: 究竟連落單都唔識的同學,有些仲係連股票都冇買過的同學,點樣分辨張 option, 係咪
合理價? 

冇錯,股價在短期,波幅很多時較細。走勢算係較易預測。
可是,如果想賺多點權金,我們只能做到期日較遠的合約。
問題是: 長期喎,乜都可以發生喎,你眼見市況同你預測的背馳,股票走勢逆轉,你卻動彈不得。
因為,short side是完全被動的。
想close position? 時間值的優勢,就消失了。

佢話: "你有機會睇錯市。Long call, 就像買牛證。輸有限、贏無限。"
傻貓覺得:   Short side, long side, 其實都係估市,如果做埋 strangle,   就係估正股股價只在某個range 內浮動。這樣,或者可以減低損失,但同時亦會局限盈利。

仲有,你開好多張short options, 一旦市況逆轉,分分鐘輸突 
(所以靚太不斷提大家,唔好開太多張options)

係呀,Short put, 係睇好隻正股未來走勢。但股票有周期,即使長期向好,短期都有機會下跌。如果你睇錯市,但正股係增長股,或者係最近熱炒股,佢都仲可以好快浮上水面。你低位接貨後,就可以食升浪。

而且,short put, 你等緊正股下跌時,已經收緊權金了。即使真係接貨,你係用折扣價買貨。如果你真係鍾意隻股票,咁係咪好抵先?

但如果你非常看好呢隻股票,咁買long call, 一定最好

Short side, 就算勝率好高,贏好多次,但只要一、兩次,你睇錯咗,要動用好多資金接貨,仲要做蟹,咁你就損失咗投資市場上其他優質股的機會成本。

仲有,除咗好似騰訊、TSLA, QS呢類波幅驚人的股票外,short side的賠率,通常唔高。

賺雞碎咁多的權金,但要冒咁大風險,動用大筆資金去接貨。而且,分分鐘,short put到行駛價,但因為未到到期日,接唔到貨。你明知賣家可以隨時提早行駛嘛,敢唔敢貿貿然喺市場直接買貨先? 賣家提早畀貨你,你到時有冇錢接貨呀?

調轉,short call 呢?
我有一手騰訊,$626買,short call @ $640, 1月尾到期。近排正股急升,可能要畀貨人啦。
但你真係估佢唔到喎,短短一個月,佢由$519, 強力彈上$767.5喎。
我又賺少咗$640-$767.5呢浸。(嚟緊升升跌跌就唔知啦~~~)
畀貨人,會唔會心痛? 咁又唔會。係可惜咯。

騰訊呢一刻,帳面升咗22%, 但我正股只係賺到2%. 

自我安慰mode: 
錢,係賺唔晒嘅。
唔係你財,唔入你袋。
本來都冇打算持有騰訊,想持股轉晒去美股。
而家佢升,又有人要貨,咁我咪收錢咯。

既然,我對騰訊信心不足,不如月供佢,掌握佢嘅波幅,低位儲多d, 高位儲少d, 可能長遠都係增長股??

好。大概了解咗short side的不足之處,稍後傻貓再分享,近日的期權實驗: long side.

6 comments:

  1. 師姐, 我唸你都唔駛上期權班啦, 你可能已經叻個老師~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 師兄你就勁,我相反,乜都唔識
      而家,邊做實驗,邊了解緊,期權的特性、陷阱位
      睇吓呢樣工具,啱唔啱自己用咋

      Delete
  2. 近排睇咗你好多分享,有小小意見,你本身都好忙,已冇乜時間,又有幾好嘅收入,又有資產,每月買下自己心水股票可能輕輕鬆鬆,唔洗咁煩😆

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢個都係我嘅長遠目標: 被動地增加被動收入🤭😆

      Delete
  3. 沉默是金兄,我是長期捧場客,師姐衹有一件事最煩惱,感情的煩惱,所以寄情於工作!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. XD 唔係"寄情", 我真係鍾意做嘢喔
      有咩工作,可以每日只係做2.5小時,其他時間都自由自在?
      上堂時,學生又好多得意新奇想法,好可愛好開心

      師兄你快d寫blog啦,我覺得你會寫得好生動好好睇:)

      Delete