Sunday, January 17, 2021

夾錢抽新股?

 


Fatfat搵過我幾次。

1次係搵我夾份買深圳樓,買完齋擺,唔出租。等樓價升到某水位,就放售。
業主,會落佢個名。
我冇應承。

第2次,佢知我轉行做補習,提議由佢介紹客人給我。佢提議的抽佣方式,我完全唔明白。又介紹費,又租金,又每堂再抽佣。
葉Sir叫我唔好理佢。因為,Fatfat根本唔熟荃灣區,所有學生,都係葉Sir介紹、我的學生/家長介紹、自己walk in.
咁我又冇理。

今次,佢提議夾錢抽新股。
我都係睇到一頭霧水。
只係粗略見到: 投資本金似乎好大; 自己冇權決定,抽邊隻、唔抽邊隻; 46分帳,賺蝕都係兩份。








我一向唔抽新股。有咁多不確定性的情況下,我更加唔會諗。而且,佢哋夾份嘅金額都唔細。

谷友計過,最近12隻新股上市,暗盤有10隻都嬴。
但暗盤唔走,到首日上市,有1/3,跌破招股價。
未來還有不少中概股回歸,例如快手、微醫、B站、百度。

亦有谷友估計: Fatfat係想個pool大d, 入飛變大戶,可分到多d股。
不過,因為新股有回撥機制,以入飛人頭計,當超額認購15倍以上,會trigger回撥機制,導致散戶同大戶,分到嘅比例差不多,最終每個入飛的帳戶,都中一手,大戶未必有著數。
而且,抽中的股數太少,談不上投資,最多當賺少少零用錢。
不過,新股上市,水份多,這錢,也不是必賺。

Fatfat 話係佢嘅朋友話事。以我對佢嘅認識,應該係佢自己揸莊。
佢在名校已位居高位,有好多間劏房收租,亦有舖位、車位、工廈、正常住宅物業收租。之前,單對單,補習時薪$800. 後來轉租商廈補習,每堂10個學生左右。因為租金問題,同partner嘈。佢冇做小組補習好耐。

Fatfat的外父,有過千萬資金,大量物業另計。
他們一家一直和外父、外母同住,靚樓,複式單位。唔駛交租,唔駛做家務。
佢哋有強大後盾,係人生勝利組。
渺小的我,沒有金鎖匙,只有努力工作,好好預備教材、設計模擬試卷,還要學習營商技巧、和家長溝通技巧,並且繼續認真學習投資。

傻貓相信:財不入急門,一定要做好資產配置。小心行好每一步,只要方向正確,一定去到目的地。

9 comments:

  1. 對呀,師姐做好本分,人家發財人家事,衹緊要自己佈署正確,死也死得心甘命抵!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fatfat真係投資有道。
      我都有猶豫過,可能跟佢搵食,易過自己努力學習。
      不過,最後放棄。😆

      Delete
  2. hey , borrow margin to subscribe is ok la, do not have to so complicated to invest with others.

    ReplyDelete
    Replies
    1. U read my mind ^^
      Simply dun wanna make things too complicated

      Delete
  3. You are smart not to be fooled by a dishonorable guy.

    ReplyDelete
  4. 我有朋友真係借錢抽新股, 真係呢輪先聽到呢D事,真係唔知好事定壞事

    ReplyDelete
    Replies
    1. 問銀行?定問你借?
      計得掂,還得起,蝕咗肯認錯
      都可以享受泡泡浴嘅

      Delete