Wednesday, January 13, 2021

遇上感性人睇樓客


遇上感性人,絕對是不幸。他們不但擅長浪費自己人生,也喜歡謀殺別人的時間。然而,他們卻總是一臉無辜,好像所有事情,都是逼不得已,自己也是受害人的樣子。

事情是這樣的:

有谷友私訊我,問有冇房出租,佢個friend想租。租金$4000左右,有基本傢電。剛好空姐租客話想月底搬走,咁我就聯絡佢個friend.
我首先whatsapp佢: 大廈大堂、屋外走廊、大閘、間studio的多張照片,連地址都用google map 標註好,路癡都知大廈位置。亦講清楚: 租金$4500.

佢睇完,話想租。然後,站在單位外的走廊,娓娓道來佢嘅處境有幾慘: 搵唔到長工,而家做幾份兼職、帶住個女,好想有自己嘅地方,唔想同屋企人住。😢

老實講,呢招對我其實唔work. 有上過Anthony嘅買樓班,你都知用情感打動賣家,就有機會成功壓價。
作為業主,我只係想知道: 租客有冇能力交租,可唔可以準時交租。仲有,租客嘅性格,係咪容易相處。我唔係好識同人溝通,太麻煩嘅租客,我搞唔掂。

我簡單講: "呢間studio咁細,只可以單人住。你有小朋友,未必適合喎。"
佢好溫柔: "但呢間屋,我好鍾意呀。係細咗d, 但太大,租金又會貴,我驚負擔唔到。如果你肯減租,我即租。"
咁空姐話月尾搬走,我都唔想丟空嘅。反正慳返經紀佣金,直接便宜畀佢啦。
我: "原本$4500, 而家$4200, 唔會再減。你自己考慮吓先啦。呢間齊傢電,樓下同本層,都有大閘,24小時保安,你又慳返經紀佣金,應該都唔係咁易搵到呢個價錢的呢類租盤。你諗好,真係想租,先whatsapp 我啦。"

然後,我走咗唔夠半個鐘,佢就whatsapp我,要求再減價。
我當然唔想減。不過,因為係谷友嘅朋友,咁是但啦。每個月,比我的底價,低$200, 整間屋所收的租金,剛好夠供樓。錢,就冇得賺咁多啦。不過,當幫朋友啦。


佢好似好趕住搬嚟咁,話可以"立刻搬入去,第2日可以起租"。
我一早講咗,空姐租客話會住到月底。佢趕嘅,就唔好嚟睇嘛。
不過,租約總係要簽嘅。咁就先約佢簽約。

因為佢話好想搬走,我屋企又多咗間房,而家用嚟睇書、寫blog. 所以又問吓佢,想唔想共居暫住。大半個月後,2月佢就可以搬入太子間studio.






我講清楚,我和男友的生活習慣。佢接受到,才再安排睇樓。同時,我拍埋片,畀佢睇我間屋嘅室內環境。
佢當時話 "唔介意",可以唔睇樓,直接搬嚟。





不過,都未睇樓、未簽租約,佢竟然先擔心: 要添置床褥。話驚好貴,負擔唔到。
我用咗幾分鐘,在facebook搵到免費二手床褥,size可搬到太子繼續用。
佢竟然想我幫手安排埋,送貨上門。




我冇直接拒絕佢,只係提議佢自己聯絡賣家,並call Gogovan送貨
當時佢好肯定咁回應: "確定"、"可以"。



有趣的事情出現了!!


你冇睇錯!
佢本來話唔駛睇樓,可以即時搬入嚟共居。
然後,喺約好睇樓,仲話ok就即晚搬入嚟嘅大前提下,突然好似小朋友玩泥沙咁,推翻所有嘢。

小姐,冇人迫你搬走,你同屋企人住,咪好地地咯。
而家係你想搵屋搬,討價還價都正常mode, 但傾好晒,又反口。
你未搵到長工,呢樣唔係一早知道咩?
你之前答我: "我而家有幾份兼職,仲會去聯合醫院做病房護理,一定可以準時交租。"
你知道自己想點嗎?

你話:“間studio太細,驚個女冇位做功課。”
我講咗間studio係畀單身租客。你有個女,唔適合。

你之前答我: "個女跟爸爸住,放假先接嚟呢度。”
你係咪人格分裂、思覺失調?


我只係畀個👌,冇再回應佢。
估唔到,佢仲話: 唔知道租樓要簽約,以為退租,可以 1 日前通知。

小姐小姐,我一早講咗: 租金,須一按一上,按金不可代替租金。
老實講,大部份租盤,都收兩按一上。我見大家呢 1 年,生活艱難,你仲係我谷友個friend, 只要求一按一上。
租約,一年死約,一年生約。一開始已經講得好清楚。
你係扮唔知,還是真正失憶?

唉~~~

遇上這類唔知自己想點,又想搬,又唔想搬;又話租,又話唔租嘅睇樓客,超無奈。

本來,我可以開開心心去行蟾蜍石,同Rebecca+Muimui🐕出身汗,解吓凍。
不過,過去了。算數。

提早發現睇樓客是感性人,都係好事,可以趨吉避凶。否則,日後住落,可能仲煩喔。😄

10 comments:

  1. 「我只係想知道: 租客有冇能力交租,可唔可以準時交租。仲有,租客嘅性格,係咪容易相處。」

    冇錯,其他野其實真係唔駛理。如果我係你,收到佢話驚負擔唔起床褥,我直頭會已讀不回。搵得屋租ge都係成年人,麻煩請負擔番起成年人應有ge責任啦。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 都係嘅😅
      我當時係將心比心,搬出嚟,一闊三大
      幫到,咪幫咯😄

      Delete
  2. 搭一下嘴, 我覺得傻貓你太好人了, 明白有時諗住幫朋友唔計較咁多,但係有D 人就專恰好人.....
    同意" 提早發現睇樓客是感性人,都係好事,可以趨吉避凶。否則,日後住落,可能仲煩喔。😄"
    好彩佢唔租ja,到時又話自己無工開, 又要帶住個女, 要求你再減租就煩

    ReplyDelete
    Replies
    1. 都有擔心過
      始終佢冇份長工,冇收入證明👉🏻👈🏻

      Delete
  3. 貓姐太好人,連床褥都要同佢諗埋,好彩佢最後縮沙,我驚佢真係搬去你果度,連女都要幫佢湊埋。

    ReplyDelete
  4. You are doing the right thing of keeping she away, it seems she was using your kindness for taking advantages from you.

    ReplyDelete
    Replies
    1. The choice is hers, not mine.😅
      Hope she really knows what she wants.
      Living with a divorced husband under the same roof sounds awful and unbelievable for me indeed.
      She's still young. If she has the right mindset, her future will be a lot brighter.

      Delete
  5. 租客真係咩類型人都有呀😂😂😂

    ReplyDelete