Thursday, January 28, 2021

跌市,止賺維他奶 + hea行城門水塘

呢兩日大跌市。
我道行唔夠,早幾日升市,我怕死,賣咗唔少貨。但昨日已經忍唔住,衝咗入市買嘢,然後一如所料地,又尋底,又做蟹。
反正,戶口只餘少量現金,我帶咗Muimui去行山。

反思: 如果我喺大升市,識遠離股市;等大跌市,哀鴻遍野,才分段入市,才能改善投資回報。

原本想行3  或 4星路線。但始終第一次跟Polly行,唔知佢步速、體能、腳程,最後揀超簡單的城門水塘畔塘徑。

但我就係連城水都可以玩到由1星變3星,帶咗佢哋去爬防空洞、穿林、綑石灘。
Muimui身經百戰,見我涉水而行,怕水嘅佢都即時搵淺水位跟上。



諗返,去年疫情,行山隊唔公開招人,我又冇心思上網開團,2020年,完全冇行澗。連橫涌石澗呢類BB澗,都冇行。難怪Muimui落水都冇扭擰。


Hea行4個鐘後,回到現實世界。
我又忍唔住沽貨。
今日沽嘅係維他奶。唔係基本面有問題,而係佢實在係急升得太無厘頭。大行講一句,佢酣睡多月,突然就彈起咗。一日升15%. 我$27.15入,盈利達32%.






反而美股,我唔會跟咁貼。
富途升到$131.71, 明顯超買。但我還是按兵不動。而家又跌返,冇得做紅底股。
股數唔多,一動,不如一靜。

一向好少兌換外幣,唔少美金都係short put賺返嚟。
有錢,我通常等到期日後,就拎去買正股。
又因為唔知買乜好,人又懶,唔想做太多功課,有錢就買TSLA, TSM, ARKK, ARKW.
暫時仍未成功接到呢幾隻嘅貨。
但唔經唔覺,收到權金,就增持正股。正股股數愈儲愈多。
呢一刻,TSLA已增至倉位16.5%, ARKK 4.2%, ARKW 2.6%.

暫時看,這投資模式還可以。2月,應該會再加1-2隻美股/ETF,同時繼續減持港股。
做咗少少功課,稍後再share.

2 comments:

  1. 勁呀,由維他奶起,開始有唔錯 ge 成績 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hold咗5個月喇
      雖然倉位細,賺得唔多😅
      但係我自己發掘、計數,冇抄功課㗎😄

      Delete