Sunday, January 24, 2021

我係咪太縱你?



傻貓最近好忙。
朝早起身,睇YouTube的各大投資訪問、了解個股動向。
食早餐時,睇財經新聞,了解昨夜美股走勢、預測港股走勢。
回家,開始閱讀投資書籍、上投資視像課程。
下午2點,補習。
下課,批改練習、備課。
晚上8點幾回家,練琴、溫習德文、繼續閱讀、上課。

9點半,一哥買飯回家。一齊食。
我繼續邊上課,邊做筆記。
好多時邊食,邊寫,邊翻睇,再寫筆記。

昨晚,佢開始唔高興。
佢: "可以專心食嘢嗎? 食完再睇,得唔得?"
貓望實螢光幕。

食飽飽,貓窩在沙發邊,看書看得入神。
佢: "你可唔可以望吓我?"
抬頭一看,佢竟然赤裸上身。
貓關切慰問: "小心凍親呀。快d沖個熱水涼啦。"
佢:"你幾耐冇望過我?"
貓低頭繼續: "本書雲地推介㗎。我睇咗一半,就嚟睇完喇。乖啦,去沖涼啦~"
一哥死死地氣,走去沖涼。

上次貓學煲中藥,煲燶咗,加水翻煲。結果,又痾又嘔咗一日半。
而家,一哥放工返嚟,就幫手煲藥。
佢挨住浴室門邊: "貓貓,你以前堆ex, 有冇咁好服侍?
飯又買埋,藥又煲埋,碗又洗埋。"
我不假思索: "不嬲都係咁呀。通常試完,啱飲,唔太熱,先餵我食。同甘共苦嘛~"
"洗碗,一向都係d ex洗喔。我之前用開粉筆,皮膚敏感喔。"
"公司出trip, d ex會預先整好晒幾日嘅早、午、晚餐,放喺雪櫃,貼好晒日期,提我幾時食邊盒。
仲會買定雲吞水餃、小丸子,喺雪格。一定唔會餓死貓~"

一哥苦笑。
佢: "我仲以為係我太縱你。原來係佢哋一個二個,縱壞咗你,搞到你唔識照顧自己。"
我睇緊書,費事理佢。

等佢沖完涼,9秒9飛身攬實佢。
我: "我又縱你丫。主人,你有咩吩咐? 女僕一定盡心服侍,保證滿意。"
佢反白眼: "你肯熄電話、iPad, 乖乖哋瞓覺,已經好好。"
我: "係"(貓恭敬地雙手奉上手機)

佢喜出望外😃: "咁乖?"
我: "我唔睇Telegram, 唔睇Whatsapp, 唔覆家長,唔睇美股。
一晚咯。
今日係星期六,美股唔開市,聽日星期日,港股都唔開市喔~"
佢反眼反到上太空: "唉,都係我太縱你。嘢又唔食,覺又唔瞓。"
貓: "瞓瞓瞓,即刻瞓。報告主人: 我已經放低咗手上武器喇~"

😂

6 comments:

  1. 哈哈,你招女僕係撒手鐧,我太太都鍾意晚晚睇書、上網,磨都點幾兩點。我9秒9瞓咗啦。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 🤭佢同我一樣喔
      咁你激死未?😆

      Delete
    2. 哈,我自知冇能力改變佢嘅習慣,間唔中陪佢一齊夜訓!

      Delete
  2. 有次同小石人去間小店食嘢,坐後面是一對男女。突然個男人好大聲對佢女伴講:"妳成餐都掛住碌手機,咁有妳同冇妳有乜分別。。"跟住又喺度用粗言鬧個女人。接著個女人駁:"你夠成日用粗口喝我。。(下刪一堆字)"
    我就諗緊會唔會覆桌大打出手,因間舖細到貼住背坐的。
    劇情發展竟然係個男人轉咗好聲好氣,最後武士。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 嘩, 個女人好勇猛喔 XD

      我好少駁咀
      其實要對方出到聲,可能佢已經忍咗好耐
      咁自己觀察力差,唔夠細心,都有唔啱

      男人,好多時,講完一次、兩次,就唔會再出聲
      但個心就係唔鍾意
      兩個人相處,都係想開開心心嘛
      咁如果會令對方唔舒服,就盡量避免好了

      Delete