Friday, August 27, 2021

產檢:驗B鏈

 昨天去醫院進行乙型鏈球菌篩查。

前度的二姐,BB因腦膜炎,出生後,幾個月就做咗天使。二姐大受打擊,決心與爛賭丈夫離婚,辭去超市收銀員工作,移民去比利時,開始新生活。

 B鏈球菌,寄存在腸道、泌尿、生殖系統,大部分孕婦毫無病徵,只有少數有尿道炎。因此,懷孕35—37周,孕婦可選擇是否參加驗B鏈。免費檢查,又可預防BB出現腦膜炎、肺部及血液感染、腸道及腎臟問題、心率及血壓不穩定。

一哥請假陪診,但拒絕爬樓梯上9樓。白白浪費半小时,排隊等升降機。上到去,填健康申報表、小便失禁問卷。見醫生,只需2分鐘。醫生非常細心又專業,詳細解釋清楚驗B鏈的好處、如果中咗,又會點,減輕咗我好多憂慮。

原來就算中咗,都只係穿水後,話畀醫生知,就可以打靜脈抗生素,預防BB受感染。咁都冇咁驚。

醫生手勢非常純熟,在陰道、直腸,用一枝幼棒一插一抽,幾秒完成。完全唔痛。

媽咪谷有些媽媽,則分享被男醫生做篩查,好尶尬;有些則因為本身有痔瘡,被醫生一刮,痔瘡惡化。有些痛幾天,還未痛完。

聽到這些分享,傻貓真心感恩遇到好醫生。老實說,傻貓在瑪嘉烈的醫生、護士,還有北葵涌母嬰健康院所遇到的醫生、護士,全部都非常有愛心、專業。他們讓我知道,就算我遇上任何不可預知的難題,他們都會盡力幫我。我有孕後,身體狀況不斷變化,飽受困擾。可是,他們令我的懷孕期,感覺安心很多。

8 comments:

  1. Replies
    1. 睇到你個女嘅照片、影片,每次我都好驚訝,小孩子可以大得咁快
      希望濼言同你個女一樣,健康可愛

      Delete
  2. 總有好事發生👍🏻👍🏻

    ReplyDelete
    Replies
    1. 都係嘅
      希望多啲睇正面嘢、諗正面嘢
      最後一切都會向好嘅方向發展

      Delete
  3. 香港公立醫護要親身體驗,才會知道佢真實水平,就好似補習老師,都非常專業有愛心。:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 每間醫院、每個醫護都唔同
      其實好睇好唔好彩

      Delete
  4. You see, everything is under contol and will go smoothly. Baby Eddy is your little angel. :)

    ReplyDelete