Monday, August 30, 2021

懷孕後期的低能問題:爭寵篇

 貓:“BB出世,你會唔會拖佢唔拖我?”

一哥:“首先,佢要識得拖手仔”

唓!😒


貓:“你放工返嚟,會講濼言,我返嚟喇”,還是“老婆,我返嚟喇”?”

佢:“咁緊係搵老婆先啦”

貓滿意地點點頭。


貓:“谷友分享咗BB相呀~原來初生BB皺晒皮,塊面仲有白色一絲絲嘅甩皮,好似浮屍咁㗎。濼言會唔會都好醜樣?”

佢:“濼言,你未出世,你阿媽就嫌棄你喇。(望望我)佢有冇伸你一腳?”

我:“有🙄”


一哥:“聽日放假,想有咩節目,可以提出㗎”

貓:“行山、游水、睇戲、食飯、行街街”

佢:“游水啦~行山,等濼言出咗世,你穩定返,可以同你一齊行㗎”

我:“而家好唔穩定咩?😣”

佢:“唔係,驚你行到跣親啫。咁陀住濼言,你行都會好辛苦𠺢嘛~何況行山?”

我:(已讀不回)😑😑😑😑😑

2 comments:

  1. 講起低能的問題,要講番經常跟B女同事工作,常在工作期間,說A女同事,總是工作量少,肯定是跟上司有路,大細超等等等,非常不公平,喃喃自語,其實處於狹逢的我,知道B女同事,是一個非常異神異鬼的港女,做嘢非常甩漏,唯有常轉話題,費時加盬加醋。。。在冠狀病毒期間,公司已辭退很多同事,有一天收工,看見一舊同事騎車送外賣餐背包,努力為生活打拚,看見他高大身影疾衝,有種說不出的感覺,心想現在有份工作,雖然較正規工作量少,但有份工,始終是一件幸福的事情,又可必想東想西,妨礙正常的生活呢。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 比較,會有得失心
      做好自己,就足夠

      道理簡單,但知易行難

      不過,由一哥口中,知道自己在和未出生的BB爭寵,感覺幾有趣,又寫吓,提醒返自己:
      親生嘅親生嘅 XD

      Delete