Thursday, August 19, 2021

期權長倉蝕到喊

這幾天,補習朝9晚7,超級累。但好滿足。

整個腦袋都在構思如何推廣9月的常規課程,例如IG, FB的內容,店外的宣傳單張、海報。
當然,仲有認真想想拍甚麼短片,放上YouTube,吸吓新客仔。

最近總是提早個幾鐘,返補習社,批改積壓多時的學生練習,打卷、備課、出筆記。下課後,聯絡家長,講吓學生嘅學習情況,了解吓學生嚟緊嘅時間安排、家長的期望、學生的學習目標。

家長近日又介紹咗一批新學生。由於每位學生,我都會整一個學習檔案,詳細列出佢嘅強、弱項,嚟緊嘅教學方向,然後我會跟住設計教材、筆記,所以好忙好忙。

今日,心血來潮,下課後,開IB看看。
OMG! 原來我之前買咗隻騰訊long call, 行駛價$520. 由高位跌落嚟,唔見咗75%.

早幾日,多手買咗Tesla long put, 點知攰得滯瞓著咗,第二晚睇,Tesla由低位升咗唔少,有機會衝返上$700.
帳面已經唔見咗$2萬蚊港銀。



補習賺到嘅收入,都唔夠我賭性起,手多多亂買嘢,所蝕嘅數。

濼言出世後的生活方式,對我係一個好大嘅未知。
一哥似乎企得好硬,要一齊照顧初生B, 唔肯將侍產假延後。
我可能真係冇得生完第4日,就返補習社,如常補習。

但我唔想無所事事,日日對住唔識講嘢嘅BB.
出去補習,對我可能係一扇減壓嘅窗口。
我唔知點解釋畀一哥聽。其實我好驚,唔知自己做唔做到好媽媽,唔知自己湊唔湊得掂濼言。

補習,畀到我確定性、成功感、滿足感。
可唔可以,唔好困住我喺屋企?
每日出去補習幾個鐘,唔係好過份呀。

但如果佢堅決要求我坐月,我冇主動收入,咁我嘅賭性,就要管制一下,以免造成更大虧損。

佢知道我蝕大錢後,只係講: "你幫我買嘅股票,需要嘅話,就賣咗佢啦。"
"如果唔夠,我有"
我真係O咗咀。佢嘅股票倉,係要嚟儲蓄嘅,唔係要嚟幫我減槓桿。
總之,我會自己處理。
唔同嘅股票倉,有各自嘅投資目標,唔可以亂過界。

佢知道我long put Tesla,先講我知,佢有long call Tesla.
我即時反應: "咁咪好咯,有錢賺喔"
佢:"我寧願老婆賺多d. 因為我買得好細,贏輸都係千幾至幾千蚊。但你買親都好大手。"
嗯,我會控制一下注碼,唔好再亂嚟。

今次唔post個倉出嚟喇。反正就係long call 騰訊、long put Tesla, 造成嘅嚴重虧損。

簡單講,我雖然係孖展戶口,但從來槓桿都少於1.
呢一刻,槓桿原來不知不覺,上升到1.4

我未整理到問題所在,只知道槓桿好高,而家我抬咗錢入去,暫時遠離一下個市,整理一下思路、投資方式,睇吓書,冷靜吓先。


本來每月補習收入的正現金流,可以減槓桿。
但BB就出世,好多家長驚我突然生得,都話要停9月,10月才繼續。
我諗要幾個月,慢慢恢復元氣。

16 comments:

  1. 謝謝分享
    中資近排好多不確定性

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀
      股票其實都應該止蝕
      但我仲低低能能,入long call
      除咗恭喜,唯有承認自己抵死

      Delete
  2. 湊得掂人家嘅仔女,自己嘅仔女一定湊得掂。每個媽媽在生寶寶時,都會對自己嘅能力有懷疑。要相信自己,有咩野,就同屋企人講,唔好自己一個人面對。💪💪

    ReplyDelete
    Replies
    1. 人哋嘅仔女,最細都P.1喎
      濼言唔識講嘢,只係識喊
      我對聲音好敏感,好驚佢喊時,唔知點處理

      Delete
  3. In light of your recent concerns, i suggest you may consider to walk alway from doing those transactions at this moment, coz it is running all the time.

    ReplyDelete
    Replies
    1. that's exactly what I hv been doing
      Then was shocked to find I forgot the long call
      But it's losing money day by day

      Delete
  4. 上補習班都已經咁忙冇時間,咁就唔好跟車太貼,最近個市企錯邊都真係幾傷

    ReplyDelete
    Replies

    1. 呢個應該係死因
      1.唔識multitasking
      2.估錯市
      3.忘記咗處理,冇止蝕

      Delete
  5. 我都同意人係一定要有野做, 希望你個仔出世後, 一切順利, 你可找到一個合適你與家人的生活節奏. 祝未來一兩個月一切順利. 現在股市很多不穩定性, 如果真係忙, 多一事不如少一事, 我覺得.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你講得好啱
      明知個市難睇,就應該轉身走,少做少錯
      係我爛賭,但又唔睇實個市
      長經驗了🙈

      Delete
  6. 我尋晚YTD又N度變負了...唯有話自己係玩現金流,資產帳面貶值唔重要.......

    ReplyDelete
  7. 傻貓姐, 波動市好容易左一巴右一巴, 如果如果真係無時間, 唔建議做太多deal。
    現時保持心境開朗最緊要。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 知道
      會好好檢討、執倉、減少虧損

      Delete
  8. 人生不怕跌倒,而是在跌倒之後,看誰能爬起來比較快?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 所以止蝕要狠
      保留實力,才能江湖再見😄

      Delete