Tuesday, August 10, 2021

33 週: 母嬰健康院覆診

 BB size正常,但媽咪少少過重。因為媽咪日日食雪糕、芝麻糊、渣渣、杏仁糊、龍眼, etc.



護士話:"BB半個頭,入咗盆骨喇。(順產機會大咗?)

以後要每2星期覆診。(我補習時間又要改?)

之後唔駛見姑娘,直接見醫生。(有咩唔同?)

記住流啡、見紅、穿水,要即刻去醫院,入產房。(咁快?)"


前幾日,一哥洗咗成機BB衫。我未見過咁細件嘅衫仔,好得意。一齊晾衫,一齊嘻嘻哈哈。

去完BB展,一哥買咗$250/ 5個奶樽、$99/ 1包初生紙尿片+1盒濕紙巾+唔知乜。

我和妹妹攞咗一堆紗巾、奶粉、濕紙巾、包被、沖涼液、消毒液。

仲諗緊紮唔紮肚。$7000好似好貴。做運動唔知有冇同樣效果。時間,我大把。錢,我總係要嚟投資。嚟緊想買間細舖,計劃緊。


呢幾日又游返水,行快咗好多,腳少咗水腫。泳池啲人不時話: "嘩!個肚咁大,都游水呀~"

"媽咪小心啲呀,泳池跣呀~"

我游得快過好多人喎,游完又冇咁腰痠背痛,手腫腳腫,手指小腿又少咗抽筋。

唔好理人哋喇。小心啲行就好,唔好跌倒。

話時話,濼言好似好驚浪花。見到大浪,我好興奮衝埋去,佢就嚇到企直咗。😂😂😂



今晚瞓瞓吓,個右胸硬晒,石頭咁,好唔舒服。 

碌去左邊,濼言又開摩打腳。

仰臥啦~濼言又彈彈跳跳。

搞到我醒晒!大佬,03:45,仲好早喔~

拿來龍眼、Movenpick, 杏仁糊、鮮奶,想求下半晚安睡。但都冇用。

好眼瞓~~~~~


媽媽谷嘅人,話恥骨痛、手指腫到扭唔到毛巾、腳水腫到行唔到。

我好彩暫時冇。

佢哋好多恨放產假,我就只想上多啲堂,開多啲時段,幫多啲學生。

都擔心上課期間,濼言突然出世。不過聽講穿水、陣痛都10幾個鐘。咁上堂忍一忍,分散吓注意力,可能冇咁痛。落堂後,搭的士回家沖涼洗頭,換衫搭小巴去醫院,就唔駛聽到周圍嘅孕婦痛苦呻吟。我耳朵靈敏,細細聲都聽到好清楚。如果好多人慘叫,我諗我會好驚。搭小巴時,要記得打畀一哥,有佢陪產,我應該冇咁驚。

最近開始又乜都驚,乜都擔心。

情緒易激動。妹妹屋企冇雪糕,我都會喊。神經病!

船到橋頭自然直。驚嚟冇用。練吓琴,彈吓巴哈寫嘅曲,平伏吓心情啦~

6 comments:

  1. "一齊晾衫,一齊嘻嘻哈哈。"Sweet Sweet😄

    ReplyDelete
  2. 好孕好心情,加油! 很快與小寶寶見面呢!

    ReplyDelete
  3. 有無買電子磅,時刻都耍注意身體重量!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 日日磅㗎
      重咗少少之嘛~
      我係唔會戒雪糕嘅🤨

      Delete