Sunday, August 22, 2021

產前/產後抑鬱?

最近真係好易喊,睇睇吓新聞就喊,眼淚仲收唔到掣咁,一喊就不停喊。

今朝大埔廣福道嘅車禍,行人綠燈過馬路,的士撞埋嚟,有人被捲入車底,有人死咗,有個37歲的孕婦,陀咗5個月BB, 附近有個4歲小孩,唔知係咪佢大仔,仲有佢老公。
5人受傷。

我一路睇,一路喊。
37歲,盆骨骨折,BB點算? 媽咪之後還有機會懷孕嗎?
4歲小孩,是他們的長子嗎? 被車撞,咁細個,點算?
丈夫一齊受傷,全家的經濟支柱喎,咁呢家人,之後生活點算?

綠燈過馬路,都會被車撞,意外真係嚟得好突然。冇得避。

好多途人見狀,仗義相助,一齊抬起架的士。
仲有人借出雨傘,為傷者遮太陽。

好感動。
香港,還是人間有情吧?

但最近成日喊,一哥好擔心,我自己更擔心。
但我又控制唔到。
我唔知自己點解控制唔到。

一哥放早,打嚟我剛好喊緊。佢知道件事,第一句問: "你識唔識佢哋?"
我呆了一呆: "唔識"
"但其中一個係大肚婆......"
佢: "明白。你飲啖水先。意外,發生咗,我哋幫唔到手。
你攞紙巾抹眼淚先。唔係,老公會好擔心你。
深呼吸先。
濼言都會擔心你。
搞掂就離開補習社喇。"

嗯,今日其實係出去食一哥的生日飯,佢班朋友一個月一次的定期飯局。
我真係要好好控制自己情緒。

但同時,我又擔心自己會產後抑鬱。
好驚自己會傷害濼言、傷害自己。
點解我會控制唔到自己的情緒?
好困擾。



18 comments:

  1. 面對未知既野,人會產生恐懼。愈想控制一切,就發現自己無力控制。或者面對生產既未知數(對母親來說係經歷生死),可能你內心都有莫名既恐懼。其實好正常,既然控制唔到,唯有做到最好,既來之,則安之。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我唔清楚自己具體驚緊乜,總之無端端諗起生B,湊B,就驚,甚至驚到喊
      隨遇而安,道理我明白嘅......

      Delete
  2. https://www.mababy.com/knowledge-detail?id=5285

    ReplyDelete
    Replies
    1. 看完了
      暫時我只有幾次對著一哥情緒失控
      通常都是自己一個胡思亂想,掉眼淚
      他工作忙,又揸刀搵食,我不想令他擔心

      Delete
  3. 情緒起伏係好正常,最重要係願意講出黎,大肚婆大晒我諗無咩人反對

    ReplyDelete
    Replies
    1. 講嚟冇乜用呀
      我在這裡寫寫,抒發完,就好一點
      不想令家人、朋友擔心我

      而且,我也不知道自己最近為甚麼這樣情緒化
      明明濼言快出世,應該期待、感恩
      我卻總是在哭
      補習時又正正常常的

      Delete
  4. Replies

    1. 廣福道
      我一星期都經過幾次
      這條馬路,我行過無數次
      好恐怖

      Delete
  5. 身體荷爾蒙變化,情緒就容易受外來事物刺激,這是正常的。關鍵就係同身邊人講。回頭想,當年阿媽嘅年代,咩都唔清唔楚,知識水平冇今日高,經濟條件也比較差,都可以把孩子湊大咗,其實你就發現冇咩好驚。加油,嘗試放鬆心情,聽下開心嘅音樂

    ReplyDelete
    Replies
    1. 濼言得1.9 kg, 要湊大佢,健健康康,大概不容易
      都怪我飲食不定時,補習就全日開turbo, 連食嘢都唔記得,水都唔飲啖,厠所都唔駛去
      每日9至6,濼言可能差點就餓死了

      Delete
  6. 呢D新聞盡量少睇,不要加深自己的憂慮,你要將BB平平安安咁帶來呢個世界架,保持心境開朗,祝你和BB都肥肥白白,健健康康! ;D
    ....別流淚 心酸 更不應捨棄 幸福快樂能一生永遠陪伴你.......

    ReplyDelete
    Replies
    1. 知道
      我會努力,正向思考
      嘗試找找有甚麼值得欣賞、喜悅的小確幸

      不過,你講起肥肥白白,我昨晚沖涼照鏡,看到自己身材走晒樣,又哭了
      點解人哋生完,都咁fit?
      我嘅身材咁核突? 唉~

      Delete
  7. You may consult the doctor of your stress at next routine check,to see if any medcations can help.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I won't take any medicines
      Not sure if that'll cause any harm to my baby Eddy
      And my hubby will accompany me to see the dr, I don't want him to worry abt me either

      Delete
    2. You are so considerate to your beloved.
      May try a cup of hot milk and listening light music at your spare time instead.

      Delete
  8. When I was just a little girl
    I asked my mother, what will I be
    Will I be pretty
    Will I be rich
    Here's what she said to me

    Que sera, sera
    Whatever will be, will be
    The future's not ours to see
    Que sera, sera
    What will be, will be

    When I grew up and fell in love
    I asked my sweetheart, what lies ahead
    Will we have rainbows
    Day after day
    Here's what my sweetheart said

    Que sera, sera
    Whatever will be, will be
    The future's not ours to see
    Que sera, sera
    What will be, will be

    Now I have children of my own
    They ask their mother, what will I be
    Will I be handsome
    Will I be rich
    I tell them tenderly

    Que sera, sera
    Whatever will be, will be
    The future's not ours to see
    Que sera, sera
    What will be, will be
    Que sera, sera

    https://www.youtube.com/watch?v=xZbKHDPPrrc

    --2:44

    ReplyDelete