Tuesday, August 31, 2021

誰是湊B最佳人選

 佢:“搵你阿妹湊濼言,你每日來回4程車喎~不如請工人啦”

我:“唔請”

佢:“我畀啦”

我:“唔請”

佢:“咁請保姆啦”

我:“搵咗幾個,唔好,唔請”

佢:“點唔好?””

我:“冇期、唔照顧初生BB,貴。質素冇保證、好難查資歷”

佢:“咁我叫阿姨辭職,過嚟湊濼言”

我:“人哋有工做,點解要辭職嚟湊BB”

佢:“佢份工辛苦呀!而且佢應承,搵唔到人湊,佢嚟幫手”

我:“妹妹話會幫手”

佢:“你搭咁多程車,都辛苦”

我:“到時再算”

佢:“要安排喇”

我:(發呆、抓手)

佢:“唔駛擔心,我都係畀多個選擇你。可以再諗嘅”

我繼續發呆。返到補習社,又爆喊。

(佢係咪唔信我?佢怕我傷害濼言嗎?我真係搞得掂?我係咪真係咁冇用?1星期4日,每日搭4程車,每程個幾鐘,仲要轉車,我得唔得?

請保姆,如果佢擲濼言落地呢?亂餵嘢佢食呢?

請一哥阿姨,我哋相處到嗎?同奶奶食過幾次飯咋喎~)



究竟我真係湊得掂BB嗎?補習時,應該點樣安置濼言?育嬰院?每日搭入大埔放低,出嚟荃灣補習,再返去湊濼言,返葵涌家?請時薪兼職保姆?放去暫託中心?

諗到呢度,好攰。

都係妹妹好。

妹:“佢嘅擔心係啱嘅。冇人一開始,就識做人爸爸媽媽。頭個半月,陪月在時,妳盡量學,妳都會識得湊濼言。

陪月做到11月中左右,之後我幫手照顧濼言。試行2-3個月,到時再檢討、安排咯。冇嘢係唔改得嘅。

女嘅想畀女家湊,男嘅又想男家照顧BB,好正常㗎喎。因為最信得過嘅,都係屋企人丫嘛。

一哥都係驚你辛苦,擔心你。你唔好太快去咗感覺、情緒嗰邊先。

你有條理咁講返你嘅諗法、考慮、決定,佢一定會同你有商有量,搵到大家都滿意嘅方法。

好多嘢,都係傾出嚟嘅~”


如果一哥阿姨湊,我既擔心婆媳糾紛,又唔知佢點湊BB,可能仲擔心。今晚奶奶話,阿四提議畀$1萬佢,幫手湊孫。但佢工作薪酬遠高於此,加上阿四經常跳槽,分分鐘冇錢畀。所以佢拒絕咗。


上媽媽谷問,谷友分享咗2個Facebook pages,佢哋成功喺度搵到保姆。




呢段時間,外傭未到,大家都爭住請保姆。薪酬水漲船高。冇經驗嘅退休阿嬋,時薪$100-$130。有經驗嘅,唔考慮兼職。

以下係我聯絡保姆,得到嘅回應:





似乎僱主現時嘅bargaining power極弱。


搵咗育嬰院資料:



但聽媽媽谷嘅人講,育嬰院好多時人手唔夠,BB喊好耐,先有人理會。甚至有人試過,BB在育嬰院,被傳染玫瑰疹。咁似乎唔係好選擇。

社區保姆,時薪$45, 但好搶手,好難夾到時間。

問心,我一直只考慮搵妹妹幫手湊濼言。唔想有任何變動。我亦唔識亦唔想學習同陌生人溝通。湊小朋友,方法人人唔同。我係唔開電視,亦唔主張用電子奶咀嘅。小朋友應該多看書。
仲有,妹妹煮食,少鹽少油,好健康。
佢開朗樂觀,正能量爆燈,表達能力超強。
相信佢會教到濼言同佢一樣。我唔想濼言好似我咁,內向怕事。

每當情緒掣壞咗,妹妹都有辦法,幫我修理好。佢EQ高,做事理性又顧人感受,我唔駛顧慮太多。

妹妹要求$3000/月,幫我照顧濼言1星期4-5日。而且妹妹家好大,已經執咗間房,畀濼言擺衫擺床、玩具,仲有韆鞦、BB浴盆、high chair,學行車,連BB車都有3架 (我葵涌有2架)。
而且濼言有柏霖、珮琳陪佢玩,又有我媽咪幫手睇吓,妹妹超級細心,我真係可以好放心。

8 comments:

  1. 當年湊初生B時我都試過船頭驚鬼船尾驚賊
    不過慢慢見住BB一步步成長,發覺原來佢既生命力比我地想像中更強大
    而又有好多野,真係計劃來不及改變
    到依家望番轉頭,反而似係兩個仔改變左我同老婆好多既固有既想法
    所以,好好享受你仲係自由既時間🤣之後你唔會有時間諗咁多野架啦

    --2:44

    ReplyDelete
    Replies
    1. 謝謝你分享經驗
      希望一切好似你講嘅咁順利

      Delete
  2. 絕對相信唔係唔信你,只係怕你太辛苦,每日幾程車唔係唔得,但係如果係可以避免既情況下,係咪可以令你舒服啲呢

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我有諗過,喺妹妹家附近,再買層樓,但已經冇人頭可以用。
      而且BB就出世,又好似唔可以裝修。

      又考慮過,喺佢附近租屋。但我一向寧願買,唔想幫人供樓。
      要租屋,又要出租而家嘅物業3。一哥、我,返工都會遠咗。

      未諗到最佳方案。好困擾。

      Delete
  3. 又係我,有條橋想Sell俾妳諗諗,可不可以籍補留位費同時,問吓D媽咪家長,有無推介湊B姐姐介紹,又或者問吓有關資訊,探下路無妨,以師姐產前的情況,請人湊B,確實可分担妳不少壓力呀!

    ReplyDelete
  4. 你妹妹超好^^ 雖然選擇俾邊個湊BB好似好小事,但對於新手媽媽是天大的事, 真系經歷過先會明。

    ReplyDelete
  5. 其實請人可以幫手做家務或者煮下野食為主,我小朋友出世時,好多野都係同太太親力親為做,但最終發現效率好差,搞到自己好辛苦好攰,將d時間留多d同小朋友玩下,令自己可以多d時間,處理其他事情,等照顧小朋友都可以輕鬆d。

    ReplyDelete