Sunday, August 8, 2021

"有錢人想的和你不一樣" 讀後感 -- 別做自憐自艾的受害人




睇得理財blog, 相信大家都想做個有錢人。但係,個個都想做有錢人,係咪個個都做到有錢人?

人氣blogger 雲地推介咗 "有錢人想的和你不一樣",作者 T. Harv Eker 提出幾個成為有錢人嘅心法,附帶行為治療嘅練習,幫大家徹底改造。

重點:
要成為有錢人,要識Be, Do, Have.
你要相信: 自己全權掌控自己的人生。無論成敗,唔好怨天尤人。我哋嘅人生,係由自己一手造成嘅。千祈唔好標籤自己做受害者,咁樣你就成世都係loser.

Loser 嘅特徵:
1. 卸責
千錯萬錯,唔係我錯。
際遇差,係屋企人拖累?
人工低,懷才不遇,係老闆唔識貨? 工作唔順利,係同事唔合作、客戶靠害?
蝕錢,係股市嘅錯,係政策嘅錯?
誠實點,你自己有咩地方,做得唔好?點樣可以做好些?

2. 合理化
傻貓經常講: 補習係好有成功感嘅事,賺錢唔應該靠教育。
教育係生命影響生命,係有意義嘅事。
OMG!原來咁係唔得嘅!
根據吸引力法則,如果我認為補習唔可以賺錢,只會自我實現。
賺錢就係賺錢,唔好拎金錢和親情、健康、友情之類比較。大家都重要。分咩莊閒呢?
我要做嘅,唔係盲目追求金錢,而係學習得到金錢後,如何用得其所。

3. 抱怨
當我哋不斷因為一個人、一件事去抱怨,代表我哋重視佢。真的,你會不斷抱怨一個不小心踩到你隻腳嘅陌生人嗎?如果你嘅答案係否定嘅,咁你就明白: 你抱怨,代表你緊張佢。你愈將注意力放落去,佢就會不斷擴大。
愈抱怨,你嘅際遇只會愈差,你嘅人生只會更不幸。

我哋要做嘅,係遠離負能量嘅人,唔好鬥慘,唔好做情緒垃圾桶。

寫寫吓,突然想起:

"你 要別人憐愛 
先安裝一個藥箱"



試吓挑戰自己,連續7天,開口感恩,零抱怨
只有失敗的人,才會自怨自憐,但這樣不會令你成為有錢人。
世上沒有"有錢的受害者"、"放負的成功人士。別把被愛放大,為了吸引別人的注意、得到別人的認同,而將自己打扮成受害人。這樣對你冇好處。

真正的有錢人,懂得自愛、肯定自己,我哋成功、快樂,才能夠將幸福、快樂,帶畀身邊更多嘅人。
你做善事,損錢畀教堂去擴建、幫明哥買飯盒派飯畀露宿者、買旗,都要用錢。
錢本身唔係邪惡嘅,係睇你點樣賺、點樣用。
千萬不要做"憎人富貴、厭人貧"嘅討厭鬼。

當你責怪別人,為自己嘅失敗搵藉口、不斷抱怨時,你在為自己創造貧窮,方向錯誤,離"有錢人"也愈來愈遠。

龔老師之前都提過,大家可以寫成功日記,每晚臨睡,回想自己做咗乜嘢,記低自己嘅成功點滴。積小成多,每個小成功,都可以令我哋變得更成功。


老規矩:
有興趣又不介意看二手書的讀者,請留言取書。
傻貓這星期補習時間很密,又要覆診,只能晚上在荃灣/葵興站交收。
如果能夠配合一哥的時間,也可以在荃灣/港島線(天后站附近)交收。

送書是傻貓讀書的原動力,希望大家多多支持。

10 comments:

  1. 「人氣blogger」😂😂😂 我從來都唔覺自己有幾人氣 😂😂😂

    呢本書其實幾好。以前睇 ge 時候覺得作者諗 ge 野好奇怪,甚至有 d 痴線,但諗諗下又覺得佢講 ge 野又有 d 道理。所以我對呢本書個印象好深😂

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你個blog好多人追睇㗎
      又出到書
      好叻喔!

      我又唔覺得作者諗嘢奇怪喎😅
      反而畀到好多反思,覺今是而昨非咁😄
      可能我本身都係怪人😆

      Delete
  2. Thanks for the good sharing.

    However, I do believe everyone's mindset is different, and it's the same among rich people. To me, there's no such a mindset of rich people, but these are the mindset may help one to live happier only.

    Getting rich is a complex of processes like getting an Olympic gold medal. There are many many work to do for those who determined to achieve it. If interested, the below article may give some inspiration.

    Wind
    ===
    我看這位讀者似乎對以上的說法很不滿,而很明顯,這位讀者犯上了大部分香港人都會犯上思考毛病,就是認為世界上有免費午餐,人們可以很快樂的生活,然後便可得到所有自己喜歡的東西。

    這當然是不可能的,不過卻有很多人傾向相信,皆因真話是難聽的,所以人們傾向於聽好聽的謊言。

    這些謊言包括甚麼呢?

    例如快樂學習,對,美國人的學習就很快樂,不過學來學去,有的連大學畢業也有串字問題。至於美國最優秀的貴族學校,學生還要學拉丁文,甚至有的連電腦也不准用,要「古法教學」,艱苦才能出好學生,快樂學習的,長大後同他父母一樣,永世當奴隸。但因外人的水平低,交往的通常是奴隸,所以這些人便以為奴隸式的快樂學習就可以成就偉大的美國了。

    又例如董建華的「八萬五」,令到樓價大跌,大量港人負資產、燒炭死亡,於是,大家憤怒地反抗,把它停止了,這令到大部分人都很快樂。但是,過了七、八年後,大家開始發現,居住的環境愈來愈狹窄,而樓價上升,又令到貧富懸殊加劇,於是人們又鼓譟了。

    這中間究竟有沒有兩全其美的做法呢?是有的,但必須輔以經濟快速增長,而經濟快速增長有一先決條件,就是大家不理政治,全力拼經濟,好像以前的香港,現在的內地,但這當然又會犧牲到很多人的政治利益,至少,在嚮往民主的人看來,不能爭取民主會令他們窒息。

    這正如很多人都想發達,但就我所見,發達的人是變態的工作狂,只有24小時都想著賺錢的人,兼且不知疲倦地工作,才有機會發達。那些講「work-life balance」的人,最多做高級打工仔,很難真正發達。

    簡單點說,你可以犧牲很多,但不發達,但想發達,一定有犧牲。不投資就沒有回報,但投資可能會輸光。世上不是二選一,而是二只能選一,但就是選了,也可能只得到0。但要全選全得2,則是沒可能的幻想。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 匿名留言通常唔覆
      不過你嘅睇法,係咪太悲觀?
      "發達"定義,因人而異
      風中追風、皮老闆(伊面)、股樓兩邊走嘅Sam哥,早已財務自由,但是他們都不是工作狂
      世事並非非黑即白
      要突破自己,先要open minded

      Delete
    2. 對了
      誰是Wind?
      我冇睇到佢嘅留言喔~😂

      Delete
  3. Hello, 第一次係到留言,
    請問可以留書嗎, 可以晚上葵興站拎:) 謝謝~

    ReplyDelete