Wednesday, August 18, 2021

BB好輕磅

今日返醫院照超聲波。

上次醫生懷疑BB個胃太細,話可能出世後,要做手術,擴闊食道。

今日醫生話,BB個胃正常,臍帶輸血正常,但濼言得1.9 kg.

34週6天了,媽咪谷嘅谷友,34週,BB一般多過2 kg.

有幾個BB早產,已經出咗世。

睇返電腦條curve line,濼言3次照超聲波,都係細B.留喺條底線,冇乜變動。

醫生話,2星期後,再返醫院檢查,再照超聲波。仲叫我取消母嬰健康院,下星期一嘅覆診。


聽完,我有啲擔心。

一哥請咗假陪診:"BB細d,咪仲容易生?"

"你同我都唔係牛高馬大,細粒唔緊要呀。最緊要健康。"


我諗起龍貓。世界可以好簡單,隨遇而安,會舒坦些。

每個BB都有佢嘅成長節奏。既然仲喺成長線上,就可以。

BB體積細,媽咪順產應該冇咁痛,會陰撕裂嘅情況,都冇咁嚴重。復原都快d啦。

一哥可以快d盡返老公嘅責任啦,唔駛成日自己解決,仲懶正義、為我著想咁去犧牲我。

出世後,濼言食多d有營養嘅嘢,都會泵大。總之,健康就好。

(雖然,我還是會想:

細粒嘅係我,唔係一哥。點解濼言似我咁細粒?

男仔太矮,好難識女朋友喎~)


講開食嘢,我最近食多咗,體重又颷升。但原來係肥貓唔肥B.

食咁多嘢,個肚真係大咗又重咗。行路條腰都攰咗,膝頭又痠軟。

腳水腫又搞到對腳成條象腿咁,行得好慢、好攰。

咁我不如keep返skip lunch,或者飲盒鮮奶當lunch. 

雪糕都唔食咁多喇,食完又咳、又肥。

咁多年都冇乜食雪糕,呢個月乜都彌補晒。夠了。

12 comments:

  1. 又係我第一,預祝師姐早生貴子,平安是福!!∶)

    ReplyDelete
  2. 試吓果食午餐,有益、美味、方便,妳鍾意食的東西。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 一向冇食lunch嘅習慣
      中午唔會肚餓
      所以比較難諗有咩好食......

      Delete
  3. 歡迎加入養兒一百歲,長憂九十九這個行列
    喜歡食咩就食咩,最多第時行多兩轉山減返

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你肯定係忠實fans
      我真係好鍾意行山,希望快d可以行返山
      好掛住山上面嘅新鮮空氣、綠油油嘅樹木,仲有Muimui狗走嚟走去,不斷回頭笑我行得慢個樣

      Delete
  4. 你要食蛋白質,魚、雞。最好煲雞湯食埋渣,但要去皮。雪糕只是脂肪,個 B 點會長肉。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 早餐有食煎蛋
      魚就唔好喇,我驚魚
      雞,我會留意,食多少少
      謝謝你的建議

      Delete
  5. 唔駛憂心,你担心時,BB會跟媽媽心情,BB又憂心,老人家話憂心唔長肉,你放開心情,BB同你一樣,會健康快樂

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都發現呢樣嘢
      當我緊張、唔開心,BB會硬咗,或者好不安咁
      仲疑惑緊: 濼言咁細個,真係感應我的心情變化嗎?

      Delete
  6. Relax, the doctor will look after you and your baby, i believe you will have a healthy and lovely baby soon.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Ray.
      Hope it's healthy indeed.
      The dr said he's too light and small.
      That's why I have to go to the hospital instead for further checkup.

      Delete