Monday, April 5, 2021

繼續努力斷捨離

之前寫過幾篇文章,講斷捨離。


在"你幸福嗎?",我已經講過: 物慾,我曾經有,而且乜都要求最好。因為,我覺得: 我值得最好。但係,一切已經唔同晒。而家,我只重視我的家人、少有的幾位好友。

所以,你會見到我在"傻貓買樓記: 出售二手傢俬電器",灑脫咁低價出售所有傢俱。因為,佢哋只係身外物。同時,新居一些不合用的傢電,無論幾新、幾貴、幾靚,我都免費送出,或者低價出售。

免費送出嘅電視櫃
低價賣出咗妹妹送嘅,全新冇用過嘅光波爐

後來,在"生活中的斷捨離",我亦描述咗現時家徒四壁的情況。我想要嘅,同一哥一樣,係空間。香港寸金尺土,每格地磚都係錢。唔啱用,阻住晒,不如放棄。

開始時斷捨離嘅,係物件,後來就係思維。你慢慢會發覺自己真正喜歡的、重視的是甚麼。而且,可以慳返好多收拾嘅時間。衣櫃密密麻麻,要搵衫襯衫都唔方便啦。我冇一哥咁叻,做到極簡嘅斷捨離。但係,基本嘅斷捨離,可以更加了解自己嘅需要、控制自己嘅慾望。消費前,分清楚需要、應該要、想要,通常都能成功減廢,並且慳荷包。

自從開咗自己嘅補習社,我同妹妹,不時在舖頭外面,擺放不合用的物品,免費送出。
冇錯,傻貓視財如命。但係,free二手物品,其實唔會賺到幾多錢。要賺錢,我會繼續改善投資技巧、畀心機教好班學生,做大個餅。我認為: 
為物件尋獲真正賞識它們的人,給它們第二生命,更加重要。

Free出嘅物品,最受歡迎係以前買落嘅名牌手袋、衣服、頸巾,型號過時但操作正常嘅手機。通常擺一陣就冇咗。妹妹放嘅Dr. Marten 皮鞋,放咗2日。最凍嗰幾日,款式過時嘅禦寒衣物,例如Columbia外套等等,就擺咗2個幾禮拜,先陸續有人攞晒。


其次,就係姨甥仔、姨甥女嘅一大堆Disney正版玩具、冇電嘅Disney手錶,擺一兩日左右。麥當勞嘅公仔,擺成個幾禮拜,總算有人帶佢哋返屋企。








仲有好多人哋送嘅,妹妹同我,冇用過又未過期嘅化妝品、護膚品、指甲油,都有唔少捧場客。
至於我放嘅英文書、琴書、DVD, 手機殼, 就擺成個月,先有人攞。
總之,有人啱用,就好啦。




不過,呢兩日我斷捨離保健產品,卻被人懷疑賣假貨,令我好唔開心。



大家有睇開我嘅blog, 都知道我已經係高齡產婦,之前睇過好多唔同嘅中醫,都冇BB. 後來,我食咗天喜堂嘅天喜丸,慢慢改善體質,加上廣華醫院嘅中醫非常細心、專業,我睇咗幾個月,亦食咗天喜丸近4個月,先終於有咗BB. 

有咗就唔可以食天喜丸,生完先可以食返。不過,我買嘅天喜丸,6月6日就到期喇。如果就咁放出舖頭外面,我又擔心人哋唔清楚食法,或者有咩副作用。所以,我放上Marketplace, Carousel 賣。原價$550/ 1 盒,有12 樽。在屈臣氏買嘅,我諗住傳好孕,$80賣晒7樽。點知,有人留言話"小心假貨"。我真係嬲咗!!!

我只係唔想浪費咗 d 天喜丸,話晒我身體咁差,食咗都可以有BB, 咁我都想其他遇到同樣問題嘅婦女,有多一個選擇。佢冇向我求證,就留句咁嘅嘢,想點??

平時,我免費送出物品,因為我放補習社門口,冇成本,唔駛搭車,唔駛擔心買家會遲到、失約。但係交收,我要預時間,搭車出嚟。咁我收返少少錢,唔過份呀。對我嚟講,時間就係金錢。我有時間,會練琴、會睇書、行山、見吓屋企人和朋友。仲有,有咗BB後,我成日暈車浪,要我搭車出嚟交收,堅辛苦。我買返嚟,都要錢㗎!我收你錢,你唔高興,咪唔好買咯!!你畀得出,我收得起!!!

我唔介意人哋攞我free出嘅嘢,轉手去賣。佢有咁嘅時間、銷售渠道,係佢本事。但係,當我連成本價都冇計,只係想傳好孕,想物件有第二生命,想幫吓人,點解要用小人之心,去忖度我??

另外,每次free嘢,或者賣嘢,都總係有好多齋問唔買,同埋約好晒,又臨時取消,甚至no show嘅飛機友。亦試過買家遲到成大半個鐘。有時真係搞到成肚氣,都擔心會生個成日扭計嘅忟憎BB.



好嬲,好唔開心。
不過,牽涉到金錢,我明白好多人都會有戒心。
算了,呻完喇。冇咩事,我繼續執屋,努力斷捨離。

(後記:剛剛成功交收了。)


講返開心嘢: 最近,我開始突肚喇。



新居太細,BB出世應該會用好多空間,擺衫仔、BB床、BB車,諸如此類。
我已經收到谷友送嘅二手BB車、BB衫、紗巾。剛生完嘅朋友阿Wing,都話會畀和尚袍、衫仔、幾張BB床我 (佢竟然有4張)。另外,媽咪買咗好多好多保健嘢畀我食: 鈣片、probiotics, 葉酸。我已經送咗部份畀谷友。佢好好,竟然送返一盒好精緻嘅BB衫、鞋仔畀我。我完全覺得靚到可以做裝飾品。



唔知仲要預備乜嘢,不過,到時再徵啦。用完,再free畀下一個。
BB出生,空手而來,唔應該為呢個世界,製造太多垃圾。

6 comments:

  1. 我也很認同斷捨離的概念,你與一哥也有共同的理念,真好!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 👉👈
      佢只係認同佢個人嘅斷捨離,但最近已經開始話要買呢樣嗰樣,包括保險,畀BB.
      佢又唔同意我在補習社外free嘢,覺得與補習無關,怕家長唔鍾意。
      仲有,因為我而家會暈車浪,佢好反對我出去交收。🤷

      Delete
  2. 很久沒有來留言, 師姐please take care

    近日也趁有點時間斷捨離一下, 丟棄一些東西, 整齊一點, 減少東西, 利用「原子習慣」, 好好改善一下自己, 近排思想太混亂, 執下野希望有啲幫助。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 斷捨離,對清空思想,好有效
      師兄加油🤗
      執完,你會更有更強的執行力、更好的判斷力
      對投資都有幫助喔😁

      如果齋丟棄,可能好浪費
      唔怕煩嘅,可以放上Facebook free出
      或者去Carousel賣

      Delete
  3. 第一部首先要丟棄Facebook, 哈哈。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我uninstall咗Facebook好耐喇😂
      有嘢想徵/想free/想賣,才會login web version

      Delete