Sunday, April 25, 2021

歸隱田園的日子


妹妹真係好amazing. 😂佢好似有無限精力、無窮鬼主意。因為暈車浪,傻貓好耐冇返娘家。前日返去,喜見家門外,種咗一盆又一盆嘅生菜。行去屋後草地,又見到一行排晒隊嘅生菜。




問心,佢種得好核突。💩雨後冇鬆土、平日冇除雜草,而且冇喺適當時候,落花生麩,搞到d菜營養不良咁。冇疏苗,菜菜子都迫在有限空間,爭奪陽光、水份,所以好多都細細棵。😢


但係作為新手菜農,我覺得絕對值得畀個like佢。👍

種菜,唔算難,但要睇天做人。呢樣,有d似投資股票。買賣唔難,但要睇市況。

咁多款菜,傻貓最鍾意種生菜。泰國出嘅羅馬生菜,粗生、易種、少蟲害。而且出苗成功率高,葉形大,要嚟打邊爐、整沙律、生菜包,都得。喺香港買菜種,我鍾意去聯和墟街市,伯伯檔口好細,但菜種發到嘅成功率高。





股票,我最鍾意買香港藍籌股,不過近來都喜歡睇美股。你睇騰訊,跌完,又再升返。雖然被反壟斷法等等政策困擾,又被殺估值,但係每次跌到咁上下,又會拗腰彈返上嚟。仲有隻Tesla,你話佢估值高,擔心佢畀大陸封殺,驚佢唔夠芯片,要停產。但係又係火速收拾失地。唔好忘記FUTU,佢細細隻,但升幅每次都好驚人。

之前喺上水,要幫忙打理農莊。我本身係城市人,乜都唔識。請教東尼嘅爸媽前,通常自己會做咗功課先。所以睇好多耕種嘅書。

而家學投資,都係睇書、睇blogs,唔明睇到明,太複雜嘅,先請教谷友。



那時,日日返工前,5點幾就要淋菜,6點前要出門口,趕喺8點前,返到學校。放工,又要9秒9趕回家,在天黑前,淋菜、除雜草、鬆土、施肥。下雨天,要在落大雨前,搶先收割。否則,辛苦種好的菜,都被雨淋壞了。








而家投資都係,用技術投資法後,要預先睇好多圖,嘗試畫趨勢線,計好入市、止賺、止蝕位。在大市未反映佢嘅價值前,搶先買入,然後速食,鬆人。如果時間掌握唔好,大市逆轉,咁辛苦做嘅功課,投資嘅資金,就泡湯了。


離開上水,辭職,回娘家避世那段時間,傻貓瘋狂炒賣牛熊證,虧損非常嚴重。最後,只輸剩層一筆過買入的住宅物業。不過,當時無心打理,任由單位空置,所以並無現金流。幸好,我無聊想到在屋後種菜。家人,特別是妹夫,非常支持。佢身體力行,車我去聯和墟買菜種,又去上水五金舖,買農具。佢仲陪我周圍喺村內,執拾人哋起屋時,丟棄嘅爛磚頭。放假,佢陪我一齊落田,開墾、除草、翻土、開拓水源。連3歲大嘅柏霖,都幫手淋菜。(雖然佢最鍾意,係拎磚頭,壓死晒d 菜。佢話唔鍾意曬,唔鍾意畀蚊咬,唔鍾意我哋落田,唔喺屋企陪佢玩,又冇得出街踩單車。)

喺家人嘅支持下,傻貓一年後,終於唔再抑鬱,亦重新由上門補習、代課開始,重新投入教學工作。









睇到菜菜子,日復日健康成長,就算好天曬、落雨淋,畀蚊咬到成手成面成腳都紅紅腫腫,傻貓都冇怨言。如果日後,有機會再買樓,屋企附近又有地方種吓嘢,咁就好喇。



估唔到妹妹卸下女強人嘅外衣,可以咁貼地去為家人健康,出心出力咁付出,連菜都種埋。
我呢世人,最崇拜嘅,就係我妹妹。😘

6 comments: