Thursday, April 8, 2021

跟著Rain Sir 學投資: 技術分析 (Part 1)

為了改善投資技巧,增加投資收入,傻貓一直孜孜不倦,努力學習。

Rain Sir 主力教技術分析,這和我所了解的價值投資,完全是兩回事。
不過,我發現可以先用價值投資,做好基本分析,了解股票的基本面,然後運用技術分析,增加勝率、賠率。簡單講,Rain Sir 教的方式,最重要是肯止蝕。

他每次都會研究很多圖表,再從中找出值博率高的對象。買入前,先定好止賺、止蝕位。

由於不太信任他教導的技巧,傻貓一直未有認真看待他的投資建議。
可是,近日留意到他建議的中國財險、TME, 騰訊,所定的止賺止蝕位,都很精準。

昨天Naspers宣佈減持騰訊後,本來還以為騰訊股價必定應聲下瀉。Rain Sir 卻參考3年前的情況,作出long call 投資建議。我看完就算了。但收市後,看看今日騰訊的股價走勢,竟然真的曾經升上 $629, 距離他建議的 $630 止賺位,只是 $1之遙。


我決定先放下成見,學習他那套技術分析。

圖一: 3 年前,即2018年 3 月,騰訊被大股東、南非傳媒巨企Naspers,旗下上市公司 Prosus 宣佈減持後的股價走勢。


圖二: Rain Sir 的投資建議


暫時,我只懂得看趨勢線,以後再學到甚麼,再分享。

有意加入免費 Telegram group 的朋友,可以按此加入。



溫馨提示: 投資純屬個人操作,請勿胡亂跟風。嬴輸閣下自理,與人無尤。
(我極怕死,自己極少抄功課。即使抄功課,就算只是買低風險債券,都會仔細審視自己的風險胃納。)

4 comments:

  1. 個人認為, 技術分析其實被妖魔化左. 招式無好壞, 功力有深淺. 好多人技術分析做得唔好, 輸錢, 就怪技術分折, 話佢係旁門左道, 話價投先係玄門正宗. 其實不太公平. 技術分析一直有市場, 大把人靠佢揾食, 肯定有佢值得借鏡之處. 我自己唔識技術分析, 但網上聽過一句話, 幾有道理: 買股就好似追女仔咁. 價投就睇個女仔外表如何, 性格如何, 品德如何, 到底值唔值得追; 但就算揾到, 都唔係乜都唔理就狗衝, 都要用技術分折揾好時機, 例如等到佢同男友分手, 心情低落先出手. 揾到出手的最好時機, 成功率先會高.

    ReplyDelete
  2. 等佢同男友分手,心情低落先出手。。好似有點那過,非君子所為,就算成功率高,這些錢也賺得不安心,用買股比喻追女仔,真的不太好,後者比較複雜多變化,那種一得一失的起落,非筆墨所能形容,師姐最有經驗。:)

    ReplyDelete
    Replies

    1. 我又唔覺
      好多荀盤,一早畀人mark咗霸咗,如果唔係遇啱好時機,人哋老婆/女友肯放手,咁真係未必輪到自己。
      騰訊被Naspers減持,C基金之類才有機會用折讓價接貨。

      Delete