Sunday, March 8, 2020

我的舊生租客


傻貓以前教中學的一位舊生,話唔想跟家人住劏房。好啦,反正家中多出一間房,低價租咗畀佢。
對生活有要求,希望改善生活質素,是好事。
不過,唔想大個住劏房,唔等於將來唔會。

要改變命運,就要由今日開始。
傻貓唔識點石成金,亦明白她承受唔到太大風險。
同時,亦希望佢明白,透過自己的努力積少成多、聚沙成塔的重要性。

佢話每個月儲到$500. 商量後, 佢同意傻貓幫佢月供股票:盈富基金。低位咪入多d,高位咪買少d.

希望佢慢慢感受到,投資、理財的重要。
同時,都希望佢學懂善用每分每秒的重要。
你今日點運用你的時間,就代表咗你將來的日子係點。
仲有,試吓減少負面情緒,學吓感恩、擴大社交圈子啦。咁樣,將來條路會易行d.

好多時,佢鍾意問:點解?
其實,點樣做到,更重要吧。

點解呢個世界咁樣,點解人哋咁對我,點解你哋要話/鬧我......不如問吓自己:點樣做得好d,唔駛畀人話。

(話說傻貓去9日旅行,交託咗2條養咗幾年的小魚畀佢。講咗每日餵8粒魚糧。3日後,佢就話條魚死咗,缸水好混濁。唉~
事後,從佢嘅言行舉止,明顯覺得錯不在她。但連小魚都照顧唔到,連餵食的指示都跟唔到,點樣令人覺得佢可靠?)

當有一日,佢唔再咁多框框,覺得呢個世界應該要咁,唔可以係咁。或者,佢唔再覺得人哋針對佢,而係試吓改變自己,認真審視自己,並作出正面改變時,就可以逐步成為一個更好嘅人,變得更成功。到佢改進到自己有能力,幫自己,甚至幫人去解決問題時,自然就唔會咁多唔甘心同抱怨,笑容都會多返,人生都會順利些。

No comments:

Post a Comment