Wednesday, March 4, 2020

茶記小妹:你睇我唔到



識期疾衝過來 :「貓貓,救我呀! 」

張目四望,冇咸蟲、冇鬼佬。貓一臉問號。

識期 :「我老師嚟咗喔~唔可以畀佢知我兼職㗎!我死梗㗎! 」
高妹瑟縮在矮佢成個頭嘅傻貓身後,場面超搞笑。

貓:「佢坐邊張枱?」
識期偷偷示意 :「嗰張。 」
貓:「我哋對調,妳睇呢邊。 」

巡查後,貓狐疑:「佢真係教師?衣著、舉止、語氣、用字,唔似。」
識期超緊張 :「佢係TA (教學助理),好八卦㗎,同我班主任好熟。班主任話唔准人兼職,要畀心機考DSE~」

曾幾何時,我都咁講過。做老師,薪高糧準、年年跳point加人工,總是以為學生兼職,係賺錢拍拖、買靚衫和波鞋。

識期哭喪著臉 :「補習費好貴㗎,我唔想屋企人咁辛苦。我1星期返4日茶記,3日補習。 」

年紀輕輕,就有經濟壓力,好恐怖。

識期扁晒咀 :「之前有個兼職,屋企人咁啱嚟食嘢。佢匿咗喺厠所,整整1個鐘,唔敢出嚟。 」

究竟係唔想畀人知做兼職,還是唔想畀人知喺茶記兼職?做樓面,又唔係打刧,時薪$40, 賺嘅都係辛苦錢。而家咁多食肆結業,有工開已經好唔錯。

TA食飽打完機,抹抹咀站起,準備離開。
康師傅慌忙報信:「期期,2位,埋單。」
識期9秒9,躲進平日閒人免進的辦事處。
TA和女友手拖手離開,茶記回復平靜。

No comments:

Post a Comment