Wednesday, March 11, 2020

茶記小妹:掃地貓


輕輕鬆鬆鄧梓峯,眨眼23:00,傻貓和同事,合力預備好明日用的餐具和碗碟、更換辣椒油的碟、清空落單紙、抹乾淨所有桌面和椅子,預備收工。

之前3日,客人稀疏,訓導總是21:50左右,臨時叫我提早22:00收工。
今日正常23:00放工,即係有免費麵包攞😋,明天早午餐有著落喇😊。

冷不防訓導發號司令:「貓貓,妳同識期今晚開始,掃地拖地。」 貓走到後巷,找到發臭的地拖和掃帚。🤢嗰種酸臭味,勁想嘔。🤮

😳拎起掃帚,努力在油膩的地上,清掃地上的菠蘿包碎、攝落磚隙縫的牙籤時,城哥閒話一句:「貓貓,妳唔識掃地㗎?掃帚🧹都唔識拎。」
傻貓的玻璃心開始碎裂。💔

我認我唔識掃地抹地。細細個,爸爸認為我嘅強項係讀書📚,分派畀我嘅責任係:帶屋企人衝出公屋。家頭細務,全部由爸媽和妹妹,合力完成。
未畢業,爸爸已退休。一年後,買咗樓。為供樓,傻貓日日早出晚歸,學校放學,就上門補習。後來,屋企請咗工人。傻貓至今掃地次數,5隻手指數完。出租嗰間屋,裝修完,都係請人清潔。
貓貓幾時掃過地?

然後,客人教囡囡要有禮貌:「同清潔姐姐講拜拜啦。」
囡囡好乖跟住講:「清潔姐姐,我哋走喇。拜拜。」
嗰刻傻貓笑住講拜拜,仲讚小朋友乖、有禮貌。心裡堅想喊😢。 如果爸爸知道,我由Miss Lee,變咗清潔姐姐,會吐血😖吧?我幾乎想像到佢嬲到面都紅埋,指住我語無倫次咁狂鬧🤬。

$45時薪,我搭一次的士,由補習社趕返茶記,已經係半晚薪水。我做嚟為乜?
看著濕轆轆的地面,貓已分不清,那是水,還是淚😭。

6 comments:

  1. 貓,我曾任部門經理管廿幾個文職60個翻譯,在9幾年是高薪職位。2仟年都反璞歸真做圖書館助理俾個(口靚)妹點我做執書。時薪$25,每次工作幾小時後,我就一舖過買晒串燒嚟食。。
    人生有唔同生活及工作體驗好豐富更有色彩。妳識如來神掌唔使一定俾人知道。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你啱
      其實當初做樓面,都係想乜都試吓,打破自己的框框
      教咗咁多年書,試吓第2 d嘢,都幾得意

      你當時被人點去做嘢,心裡一定唔好受
      我諗,呢個係身份角色定位的問題

      Delete
  2. 我鍾意自己一個人將啲書跟次序排。唔攪櫃位工作重好。反而以我一個弱質女流要推好大車木架上面的書就真係吃力。中央圖書館開幕,有個亞叔做舊制在吃午餐時話自己額外工作補水有好多錢,話請我食飯。。我心諗:"使鬼你請,我又唔係冇錢開飯。"有時啲人就係唔知自己面對的陌生人係有特別經歷。✌
    找到一份工作,自然會有其他的就業機會。在什麼工作崗位咪嵌入角式把"他"演繹好。初先出嚟做嘢儍更更乜都唔識咪重磨人。有閱歷能解決大部份謎題嗰種感覺先最正。
    妳之前咪講過做份工,工作時段完咗就係自由身,呢啲工有佢好處。妳目標宏大,而家呢啲沙石拍走咗又企返起身。

    ReplyDelete
  3. 我唸時間最重要, 睇下自己啲時間用係邊度自己覺得最值比較好

    ReplyDelete