Saturday, March 21, 2020

IB 試玩撞牆記 1

開咗個IB 戶口,以後可以買債券、港股美股新加坡股台灣股,仲可以買優先股。

不過傻貓實在太笨。


1. 入錢

諗住用 Wire 轉帳,要4日咁耐,不如用轉數快啦,佢話即時收到嘛。

轉數快,10 分鐘後, 錢已經入到IB 戶口。

而傻貓竟然打漏咗戶口號碼中間的3位數字。
都係即日過到數,不過耐少少, 要2個鐘。
仲有,實驗證明, 唔駛喺IB set WIRE link up 銀行戶口。
我用中銀轉數快,冇在IB set WIRE, 都ok, 仲快。



2. 射倉

原來射倉可以按add asset, 傻貓就白痴痴咁,每揀完一隻股票,就按continue.
咁就整咗幾張verification letters.

前日下午, 一口氣去完中銀, 去耀才, 填form.
中銀的證券同事, 好似唔知點整。我上網搵咗資料,佢就好快搞掂。


冇問我點解要轉走股票,乜都冇問,只係提我:轉出股票要收費:每手HKD10.00, 最低收費, 每隻股票 HKD100.00

4500 股2388 + 500 股 700, 共收$200. 會在戶口扣除。

今朝上網睇, 股票已經存入咗IB戶口。

耀才的職員就好熟流程, 佢話我唔係喺呢間分行開戶, 佢睇唔到我的持倉狀態。佢問耀才手續費都低, 係咪我想買債, 但佢哋冇。
傻貓即時答係啦, 仲答埋我有其他股票在耀才, 冇射晒倉。
佢聽到就話冇問題,即時處理喇。

傻貓等咗5分鐘, 佢整好咗張form, 簽完就走得。
手續費, 每隻股票每次港幣300元。仲貴過中銀。
(之前耀才係收$5/ 手, 加咗價啩?)

貴都算喇。仲勁慢。
星期二去分行填form, 星期四打嚟問唔轉走得唔得,送1個月免佣金。我話唔得。
佢話第二日,會搵同事轉倉。今日星期六,股票仲未過戶。

過咗1星期,再問耀才射倉進展。電話,半個鐘,冇人聽=>斷線,再打,無限loop. 轉找線上客服,我前面已經有19個人。等咗45分鐘,講咗我情況,佢話幫我搵交收部問。再等成個鐘,覆我話明天(星期三)會搵對家,安排交收。
結果,星期四晚9點半,先收到IB話有股票入倉。仲話咩IWM, SPY升咗2%。唔知係咩嚟。
原來耀才要10日,先轉到倉。



3. 月費

開戶首3個月,無須10萬美元現金,都不會被徵收每個月$10美元的月費。
而且只要該月有交易,而交易費用高於/等於月費的金額,就不用另交月費。

傻貓卻以為戶口一定要夠10萬美元現金,否則就要交月費。結果就好趕咁去搞射倉。

No comments:

Post a Comment