Monday, March 16, 2020

茶記小妹:激死我喇



「小姐,妳做咗成日嘢,仲咁好笑容嘅?」
靚太鼓埋泡腮,好似雞泡魚,好可愛。

貓笑笑口:「我傻㗎,唔駛用腦,咪成日笑咯~」
其實剛教完3堂,趕嚟茶記,啱啱開工咋。

佢老公指住佢:「啱喇,妳畀d開心佢啦~佢發咗成日脾氣喇~」
貓瞪大眼睛:「有咁嘅事?太太妳笑得好靚,皮膚又好,唔似唔開心喎。D人成日發脾氣呢,好醜樣㗎~」
靚太開始訴苦:「激死我喇~搵咗成條金魚街,都搵唔到玻璃水樽。我隻龍貓,又咬爛咗個膠樽,而家冇樽用喇~」

貓:「嘩,行咗成日,咪好攰咯~
一陣食返d好味嘅嘢,補充返d energy.」
靚太:「食完嘢,我要笑返,好似妳咁開心。」
傻貓:「一定會啦!有個好老公,陪妳逐間舖睇,一齊搵玻璃樽,超幸福喔~我都戥妳開心喔~」

靚太望吓老公仔,咭一聲笑返。
佢開心,佢老公笑得更開心。

2 comments: