Sunday, March 8, 2020

第一次視像教學:大成功!!XD

睇咗幾個講點用Zoom做視像教學的短片,今日膽粗粗做咗第一次網上實時授課。

實在太好玩!可以睇到學生的即時反應,唔駛學生走嚟走去,仲可以檢測同學嘅專注力。可以即時share screen, 畀同學睇返英文網上字典、中文字筆劃。
上完1日堂,即時問返家長和學生的feedback, 睇吓學生明唔明上課內容,又鍾唔鍾意網上上課。





反應好好!實在太有成功感,太興奮喇!!!
實驗成功,傻貓就聯絡返之前要求視像教學的家長。反應非常熱烈!!

原來之前是給自己的想像力嚇怕了。肯踏出第一步,原來效果也不錯。









以下這些短片,傻貓覺得非常實用:

1.

零基礎應用ZOOM全面視像教室:一次過教你虛擬背景、排程開會、互動白板、分組討論、課室管理、美顏功能




2.

超實用虛擬教室管理小貼士:專注力追蹤、會議鎖定、會議報告、簡易回應




No comments:

Post a Comment