Sunday, March 29, 2020

傻貓美股初體驗

近日港股跌到嚇死貓。
之前自己計的和老師講的估值,都唔準。
大跌市,所有監察名單的股票,除了順豐,全部都跌破預估的可買入價。

美國申領失業救濟金嘅人數激增,各國出口術救市,到救市措施出爐,大家又話好消息已出盡,病毒變咗種,疫情可能比想像中嚴重 .....大家都估嚟緊可能仲會跌跌跌。

不過個市根本就冇得估。你估佢跌,佢就升。你預佢升,佢就跌到暈。
睇咗少少關於投資美股嘅書,試吓買美股。


52週低位的IBKR


拉長睇,IBKR係從$15左右爬上嚟。要有做蟹嘅準備。


傻貓冇subscribe IB嘅報價功能。臨瞓入咗個低12%嘅買入價,大被蓋過頭就瞓咗。


瞓醒見到入咗。

似乎傻貓又撞牆喇。

港幣冇少到,美元變負數。
估計係唔小心,未兌換好美金,結果借咗孖展。
要等星期一,銀行開門,才能做外滙兌換。
星期一早上,已經成功沽出港元,買入美元。戶口的港元和美元,回復正數。
不過,明明IBKR的買入價係USD$41.21, 低過現價USD$41.42. 點解P&L 顯示-1.32K? CHNG 係咪change? 點解-$1.7?


7 comments:

  1. Replies
    1. 我仲未分到唔同嘅股票同代號
      淨係識VOO,QQQ,VISA,IBKR
      各國放水,股市可能多咗游資,就買了。
      還是擺脫不了估市。

      Delete
  2. 對買左IB 股票無乜意見,我的問題係:點解要等銀行開門做外匯兌換?

    過數去IB 而家好快,FPS 幾乎即時過到(好似等一兩個鐘,IB account 就處理好會顯示出黎)。兌換的話銀行個rate 應該無可能好過IB,咁點解唔直接入港紙然後在IB 兌美金?(IB 而家個rate 係7.7516/7.7519)

    要兌的話,你可以搵USD.HKD, 呢個係指以港幣兌換美金。買入即係用港紙換美金、賣出即係用美金換港紙。

    我諗你基礎貨幣係港紙? 咁另一個更簡單的方法係直接點落USD balance 上面,然後有個係icon 係平倉餘額(我諗英文係close balance?)。咁佢就會彈個trade screen 話你知要買幾多 USB.HKD 先可以平衡到個負數.

    ReplyDelete
    Replies
    1. FPS,暫時試過最快10分鐘過到數。
      在IB兌換咗,前日彈嘅message係話等Mar 29 17:30先換到。
      Close balance未試過。謝謝你😃,教咗傻貓好有用嘅資訊。👍👍😁

      Delete
  3. 個CHANGE係代表當日跌幅1.7,你上一圖不就是41.42,

    ReplyDelete
  4. 其實如果你點進相關股票內才有詳細資料PL,否則就要用IPAD登入先會睇到明細

    ReplyDelete