Sunday, April 11, 2021

大廚出貓:烚西蘭花

一哥好有心機教我切西蘭花。



我睇極都唔識,亦唔敢切。

佢嘅製成品係咁嘅:


佢留咗少少畀我試。

今日自己煮,洗時係青綠嘅,煮完又係死咗,好難食。



煮嘢好難。

明知杯麵冇益,但我唔想再半夜起身,坐定定等餓嘅感覺走,先有得瞓。



之前等10分鐘,瞓返。而家愈等愈耐,有時等個半鐘左右,睡魔才打敗餓鬼。

一哥知我煮嘢真係無藥可救,終於願意放下成見,買咗1大堆即食嘢,確保我唔會再半夜眼光光,日頭呆呆笨。

(除咗洗頭水,其他都係買畀我食嘅😁

有乳酪、益力多、日清甜品、出前一丁麵、八寶粥、罐頭湯、蕃茄豆、西梅、椰子水)






6 comments:

  1. 識食一定係食超力銀絲米粉,伊麵,福麵,及老人牌即食桂格麥皮(加蛋):)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你講嘅,我都唔鍾意食喔
      XD
      最好一開即食,唔駛煮
      出前一丁,純粹因為茶記而家用嘅麵質,唔夠彈牙爽口,所以才要一哥煮。
      可惜佢1個月都煮唔到1次

      Delete
  2. 貓姐,椰青水唔係涼既咩🤔🤔

    ReplyDelete
    Replies
    1. 網上隨手搵:

      孕婦飲椰青水的好處:
      1. 天然利尿劑
      懷孕期間,維持體內正常的尿酸值很重要。椰子水含有鉀和鎂兩種礦物質,可促進排尿,可避免腎臟和尿道感染和結石,降低早產的風險。

      2. 提供電解質
      晨吐、噁心、腹瀉等懷孕症狀,會讓孕婦很容易脫水,因此懷孕期間需補充電解質。椰子水含有豐富的礦物質如鈉、鈣、鉀、磷,提供電解質,促進肌肉功能,調節體內酸鹼值和血壓。

      3. 緩解胃灼熱和便秘
      椰子水含有大量膳食纖維,促進消化、控制體內酸鹼值、中和胃酸,避免便祕、胃灼熱,兩種常見的懷孕問題。椰子水的退熱功能,也有助於改善膽熱(Bilious Fever)和膽汁性嘔吐。

      4. 增強免疫力
      椰子水含維生素和抗氧化物,可增強免疫力。椰子水還含有月桂酸,可以殺死壞菌,留下好菌。

      5. 促進心臟健康
      喝椰子水得到的鉀、鎂和月桂酸,可以調節血壓、血糖、血液循環,並增加好膽固醇,減少壞膽固醇。

      6. 維持健康體重
      椰子水熱量低,不含脂肪,喝了不會增磅。天然的椰子水也不含任何人工香料或有害物質,是取代含糖飲料的最佳選擇。

      7. 幫助復原
      椰子水是一種天然的滋補飲料,可在人脫水、疲勞、筋疲力竭時提供能量。椰子水也可以作為運動後的能量飲料,補充水分,提升肌膚彈性,減少妊娠紋生成。

      8. 降低妊娠糖尿病的風險
      如上述所說,因椰子水幾乎不含糖,喝了不用擔心血糖變高,所以可以降低患上妊娠糖尿病(Gestational Diabetes)的風險。

      9. 增加母體羊水
      在懷孕的第 6~9 個月時喝椰子水,可以增加羊水、血液,並增進身體循環,能為胎兒營造更好的生長發育環境。

      Delete
    2. So far好多人都話呢樣唔食得,那樣唔飲得
      所以習慣買之前,搵資料
      否則,就乜都唔駛食lu😣

      Delete