Wednesday, July 1, 2020

思想決定命運

今朝,龔成老師在Facebook 分享了一個勵志post:



細讀呢個post, 貓浮想連篇:

1.改變現狀
首先要對現實有或多或少的不滿,或者想再做好少少,先會有動機去改變。
如果everything is fine, 咁仲駛乜改。

2. 行動
要提高成功率,必然係先謀定而後動。
首先,要有清晰的願景。一幅好嘅願景圖,可以喚醒我哋嘅潛意識,朝著成功進發。講到呢度,貓諗起之前睇過吓的書: Rhonda Byrne寫的The Secret.

想睇吓點整願景圖,可以睇睇:


訂立目標,斬件切碎,分段執行。分階段取得成功,才容易讓人產生滿足感、成功感,繼續有動力,去挑戰比自身能力高少少的遊戲。如果一開始就打大佬,死梗。

3. 結果
計劃未實行前,應該一早預期咗最好和最壞的結果。盲摸摸咁行,唔係唔得,不過失敗機會高咯。
再講,有些人較著重過程,打機就算未爆game, 都一樣enjoyable. 
有些人著重結果,咁分階段成功,都係好結果丫。

4. 改變
無論個game好唔好玩,只要願意開始改變日常習慣,積少成多,最後自己都一定會成為a better person.
每一個微小的正面改變,都能為我們帶來好運,成為人生的勝利組。

識睇當然睇留言,呢個留言幾得意,貓忍唔住回應:



 






No comments:

Post a Comment