Thursday, July 2, 2020

又摸頂入貨: 必瘦站

😠😠😠XYZADLDMEYDLALD

雖然貓唔識講粗口,不過剛下課,見到港交所又升,堅想爆粗。

一直都知自己好燈。所以最近買買賣賣,都盡量唔寫咁多。
諗住月尾埋單結算,睇吓成績點先講。

XDZVELDA

😅今日貓做咗咩白痴嘢??
話說今日月頭,好多學生交學費。咁戶口無端端多咗錢,就身痕買嘢。

講到呢度,諗起一哥早幾日同我嘅對話。


食完早餐,一哥放低$500「貓貓,你找完數,記住用剩返d錢,買嘢食呀。一定要食晏呀。」
貓😃: 「多謝。唔駛咁多呀。😂你都知我唔鍾意shopping. 唔駛帶錢出街呀。
一哥: 係呀,你銀包連$20都冇張,唔買拎到上手嘅嘢。不過,你成日幾萬幾十萬咁買股票丫嘛。
貓:😅😏😆


咁今次買咩?
其實,上兩個星期,都吼緊隻必瘦站。今日有錢,咪入貨咯。
係呀,我知佢升到3個月高位呀。😑
不過,我照入咗。唔好問點解啦。我都想知點解呀。😵
仲一入即跌。😱
😣咁都未算。
食晏前,貓見港交所升咗好多,又順手賣埋。
$338.2賣,收市$350
除咗粗口,都唔知講咩好。😢

No comments:

Post a Comment