Wednesday, May 6, 2020

茶記小妹:佢呃我



初次見面嘅網友食飯。

男:「你真係喺茶記做?」
貓:「著埋制服,你覺得呢?」

男人長嗟短嘆:「唉~呢一年我真係好慘~爸爸走咗,架車撞爛晒,電話都壞埋~仲畀人呃咗百幾萬~」
貓愕然:「百幾萬?」稍頓:「倫敦金定仙股毫股呀?唔係比特幣啩?」

男:「妳點知㗎?」跟手拎手機開WeChat: 一大堆成交記錄嘅cap圖,仲有銀行及證券行嘅日結單、月結單。
貓略微看一眼:「你知道共享同綠領係咩公司?」
男:「唔知㗎~佢哋話賺緊嘅~今日買,聽日賣,就賺到幾萬蚊。」

貓:「佢哋?」
男:「係咯~我對人咁好,成日去深水埗、大角咀派飯,冬天派粥同腸粉。估唔到仲成日畀人呃。」
貓:「成日?」
男:「係呀~之前有2個大陸女仔,叫我買細價股,開頭贏幾千蚊㗎,點知之後幾隻,一入就跌。有個話畀返錢我㗎,但到而家,都未入返畀我。」

貓冇佢咁好氣:「你覺得佢真係會入錢畀你?佢收佣㗎。」
男:「我都估到啦。大陸人信唔過。唉~點知香港男人都呃我。」

貓:「係?點呃㗎?」
男再攞WeChat通話畀貓睇:「佢叫我開戶口買黃金咯。我開頭真係賺㗎。每次賺200, 300美金。點知最近,一蝕就萬六蚊,美金喎。已經蝕咗10萬港銀喇。唯有等賺返,先算啦。」

貓:「買股票,你唔知公司做咩業務,都攞140萬買共享,75萬買綠領?買之前,你有冇做基本分析?佢哋嘅RSI, 近幾年嘅損益表,你有冇睇過?」
「買黃金,你唔知道Donald Trump而家玩保護主義,行強美元政策?黃金冇運行㗎,小心輸死你。」
男執迷不悟:「我唔貪心㗎,只要賺返我蝕咗嘅百幾萬,我就唔會再買。」

貓:「你呢d係賭仔性格。你輸得百幾萬,即係仲有最少百幾二百萬資金。你再追,好大機會蝕埋。自己諗啦。」

貓繼續:「你阿爸走咗,你仲有個80幾歲嘅阿媽。你住公屋,租金唔多。但錢係一分一毫,好辛苦咁賺返嚟㗎。唔好對自己咁殘忍啦。」

男:「你點知我咁多嘢㗎?我哋第一次見咋喎,我都冇講。」
貓失笑:「唔駛人講㗎~你嘅證券日結單,有地址。通話記錄,你叫個北妹唔好呃你,因為你有個80幾歲嘅阿媽要照顧,蝕唔起。」
男:「半秒就睇咗咁多?」
貓:「我唔打算呃你:我讀過速讀法。希望你唔好再畀人呃喇。我做嘢喇。」

今晚貓可能講多咗,但真心希望他醒醒。

-----------------------------------------------------------------------------
後記
真係一個奇怪的人
佢開頭想炫富,話架7人車,落地幾日😅,份工又4萬幾人工🤔
同時,佢好享受做受害者,不斷分享被騙經歷。

我好乖咁聽咗佢好多被騙經歷。呢度只寫咗2個:細價股和黃金。
叫佢正經上股票班,搞清楚投資概念,學睇年報、基本分析。
佢話:我信呢個世界,唔係個個壞人,總有人畀真貼士我。
——————————————————————————
PS
傻貓仲有本<<快速記憶法>>,華龍寶編著嘅。
唔介意睇二手書嘅,可約荃灣站取。免費。
(書已送出)




7 comments:

  1. Replies
    1. 通常都係聽唔入耳,仲會怪你多事……

      Delete
    2. 這類成癮行為,屬死性病態,講兩句邊有得改架🙄
      盡咗人事就算了

      Delete
  2. 師姐速讀好厲害呢!
    曾經看過止凡兄的文章講過,只要集合蠢+貪兩個特性,就註定不斷被人騙。。。
    希望這男認真聽取你的意見,不是一味靠個「信」字吧。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢講嘢好有條理,唔笨
      但投資,似乎想不勞而獲,等可靠消息
      可能係懶+貪🤦

      Delete
  3. 俾人呃一次半次唔係問題,問題係輸完後仲諗住可以靠人地幫佢炒金賺返...

    俾着我係騙子,真係唔呃佢呃邊個。呢個世界當然唔係個個壞人,但連巴菲特都要輸錢,唔呃你的好人邊會有必勝貼士可以俾到你...

    ReplyDelete