Thursday, May 21, 2020

傻貓買樓記:睇樓

傻貓千辛萬苦計好數後,開始網上搵樓,主要用28hse, House730.

亦有留意Facebook的groups, 好似:
香港免佣樓盤自由租售天地 Hong Kong Real Estate
自己物業自己放,租買免佣
免佣搵屋網 業主 自讓 租屋 搵樓
租屋、出租丶搵樓群組、業主自讓免費出post
香港二手樓荀盤 住宅 租/售(業主自讓/代理放盤)
樓盤車位自讓平台

裡面有唔少免佣業主盤,不過同walk in 入地產舖,以及apps 的代理盤比較,業主叫價往往比市價進取,所以免佣唔代表價格低咗。

通常傻貓做功課,會睇呎價、間隔、(高中低層、不同座向的)成交記錄、物業的樓齡、位置、周邊環境,以及物業的交通及保養情況。

不過近日樓市急速反彈,購買力爆升。傻貓根本追唔切價,好多業主封盤、反價,呎價較低的樓盤,急速消失。好多盤連租約,冇得睇。





經紀Mark非常敬業樂業,他不厭其煩,逐一聯絡不同地產舖的行家,盡量為傻貓搵盤。
昨天睇咗好幾個盤,都係貴、細。不過交通便利、間隔實用。
如果大家有需要搵樓,我都會大力推薦佢。
這2年,佢已經幫傻貓買咗2層樓,仲搵到好好的租客。
昨晚傻貓都推介咗佢,畀另一位在facebook遇到的準賣家。

超細但樓齡新的金國,做Airbnb應該幾受歡迎,但自住就......

最鍾意的:鴻都

較便宜但車聲較大的嘉怡:


油尖旺的470-500上車盤,這幾個算比較好了。可惜一哥不喜歡。

另外,銀行收緊了按揭,經常估唔到價,而且無視一哥的bonus, 只憑底薪計算壓測。
連租約的樓盤,通常叫價較低。不過,銀行最多只能做5成按揭,首期所需資金大增。

傻貓只能繼續搵樓,並將搜尋範圍,由旺角、太子、荃灣,擴闊至較低水的區域,例如:長沙灣、深水埗、葵涌。

2 comments:

  1. Would you mind sharing the property agent Marks’s contact? You may inbox my email appleappleapple727@gmail.com
    Thank you!

    ReplyDelete