Monday, May 4, 2020

茶記小妹:求你返屋企



有對男女坐咗好耐。

男:「求吓妳啦!返屋企啦!」
女:「第二次喇。可以信你幾多次?」
男啜泣:「我應承妳:冇下次!」
偷食斷正?

女:「嗰d係我嘅朋友、我屋企人嚟㗎~你偷拍佢哋沖涼之前,冇諗過後果?」
男:「我delete晒d 片㗎喇~我應承妳:我以後唔會再偷拍~再偷拍,我斬咗自己隻手落嚟!」
好血腥咁。

女似乎心軟:「如果一齊返,之後呢?」
男:「我可以辭咗份工,喺屋企煮飯做家務湊仔。」
女沉默。

男補飛:「妳唔鍾意做家務,我會做晒佢,妳以後都唔駛做家務。」
女低頭篤檸檬:「你想我養你。」
男據理力爭:「妳份糧夠養成頭家啦。如果要生細路,都要有人照顧㗎。」

女拎起張單:「我請埋你呢餐啦。Bye bye.」
男攞串鎖匙出嚟:「妳收返抽鎖匙啦~妳隨時返嚟都得㗎~」
女推開男隻手,起身離開。

2 comments: