Monday, September 27, 2021

陪月篇:雞同鴨講



唔經唔覺,陪月姐姐Amy做咗一個禮拜喇。
佢口音唔正,要明佢講乜,都唔容易。
同佢溝通,需要好有耐性。
因為,佢講嘢冇乜邏輯,而且答完你"明白",又會再問。

話說Amy每日都會問: "明天幾人食飯"
妹妹、媽咪比較多飯局。所以妹妹通常好清楚講明:邊日,有幾多人食飯。

Amy: "我想同妳商量吓呀,後日要煮幾多個人嘅飯餸呀?"
妹妹:"我咪喺WhatsApp 寫咗咯。你煮飯就可以,唔駛預我哋餸。"
Amy: "我知道呀。但係冇理由,食飯唔食餸丫嘛,所以咪問你咯。"
妹妹:"我寫咗原因呀。你有冇睇?"
Amy: "有呀。你話要清雪櫃嘛。咁冇理由煮飯唔煮餸嘛。"

類似嘅九唔搭八對話,一再出現。

今朝佢問我,"太太,妳鍾意食咩蛋糕呀?"
我丈八金剛,完全唔明佢想點。
"做咩無端端要食蛋糕?"
佢:"濼言滿月,我想買個蛋糕,送畀濼言呀"
我:"而家都未滿月,到時再諗啦"
佢:"出面嘅蛋糕,好似得一種味,全部都係栗子。"
我:"吓?有咁嘅事? 到時再睇啦"
她在我身旁踱步。然後問: "咁你鍾唔鍾意食藍莓蛋糕呀?"
我:"到時再諗啦"
佢:"我想買個蛋糕,送畀濼言滿月呀"
法官大人,我冇嘢想講。

早兩日,妹夫搲水吹。
妹夫:"Amy,我個肚成日好脹咁,食咩會好d呢?"
佢:"哦,可能食得太快呀,掃吓風就好㗎喇"
妹夫:"我喎"
佢:"哦,你呀,唔係BB呀"
妹夫:"係呀,係我呀"
佢:"哦,咁飲奶嘅時候,唔好飲咁快咯,用奶樽,有時會咁。"

妹夫黑人問號。😦
我和妹妹在睡房聽到,忍唔住,一齊爆笑。

媽咪見Amy唔明我哋笑乜,解釋畀佢聽:
"佢係講佢自己呀,唔係BB肚脹呀:
Amy:"我知呀。所以叫佢飲奶時,唔好用奶樽呀"

OMG!

6 comments:

  1. 師姐,見你講開蛋糕,提提你,就算過左半歲後,或者到1歲,都盡量唔好食蛋糕上既cream。因為d生忌廉好多菌,小朋友千其唔好掂,尤其d細B。

    ReplyDelete
  2. You're care helper is funny and need to have an eye on her.
    Be enjoying your happiest time with Baby Eddy at the moment.
    All the best.

    ReplyDelete
  3. 如果真係雞同鴨講,不如早些辭退佢,再另覓良賢,就好似像揾播你充滿激情補習老師一樣。:)

    ReplyDelete
  4. 哈哈。。話口未完,手起刀落,結局一如所料,可以跟妹妹商量幫一段時間,或之前提議同補習家長搭搭門路,再另外揾陪月,總會有方法,記緊保持身心開朗,自然事事稱心。∶)

    ReplyDelete