Friday, September 10, 2021

又喊。煩。

 今早好頭痛,好唔舒服。
7點幾,落街同一哥食完早餐,就返屋企瞓。
12點幾起身,收到家長的訊息,問產假安排。
又問有冇代課。
我諗吓諗吓,又喊到傻咗。

我唔知下星期二,催生前,濼言會唔會提早出世。
又唔知催生要幾耐,醫生話短就2小時,長就3日
唔知駛唔駛開刀,傷口會唔會發炎;唔知開刀後,幾時去到厠所。聽講開唔到大,就唔畀出院。
唔知濼言有冇黃疸,駛唔駛日日返去醫院睇佢。
唔知上唔上到奶。見到其他媽媽,話有石頭胸,谷奶、塞奶,乳腺發炎,好痛,仲發燒。
我愈諗愈驚,個頭愈痛。又爆喊。

濼言未出世,我已經覺得自己頂唔住。
昨天是唯一一日,幾個月嚟冇喊。
估唔到今日又唔得。好挫敗。

下午1點幾喇,今日仲係乜都冇做過。一事無成。
好失敗。

仲有10個鐘先瞓。一哥今日收早。
一陣唔可以再情緒失控,唔好令佢擔心。要做好d自己。
好好安排今日餘下的時間,做返情緒嘅主人。加油。

8 comments:

  1. 不要太勉強自己,用自己覺得舒服的節奏去生活吧!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 收到
      最近總是難以入睡,或睡了2-4小時,就醒來。
      然後再不能入睡
      補習時,我習慣即時出練習,唔夠精神,做唔到
      所以很困擾

      Delete
  2. 今天是10日,還有幾天BB就出世,那天是吉時,宜胎兒出世平安。。仿且現代醫學倡明,甚麽黃疸及其它後遺症,都有適當醫療用品去解決問題,沒有甚麽大不了的事情,繼續放鬆吧!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 道理明白嘅
      醫生專業,會確保BB健康,才出院
      只係濼言咁細粒,咁輕磅
      想到我出院,他還要留院瞓箱,我就好難過
      而造成他今日成長線不達標的人,就是愛哭的我
      好內疚

      Delete
  3. 其實真係有好多野唔會有答案架
    好多「唔知」係正常,小朋友仲會比好多「驚喜」你,學習「放手」都係一種過程
    你已經好叻,唔需要比太多壓力自己

    -- 2:44

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你係家長?
      請求經驗分享
      點樣放手?
      點做到隨遇而安?

      Delete
    2. 我有兩個小朋友,兩個都係早產(34周同37周)
      除左細粒D之外,暫時都冇咩事,仲好活潑好動 (嗱,我有懷疑過係咪ADHD,不過唔重要)

      會唔會好擔心?實會,幾驚佢生長線唔夠,幾驚佢唔識轉身,唔識坐直,唔識比反應,唔識講野…養兒一百歲,長憂九十九
      但唔好比呢D憂慮令你錯過陪佢地成長時既快樂
      放手唔係代表你完全唔理佢,而係你可以打開手擁抱佢一切好同唔好既野
      我地太習慣所有野都要有標準同數字(我大仔依家考小學,所有野都係競爭同數字)
      但小朋友佢地個世界簡單好多,只有你同一哥,你同佢講成長線?佢不如訓多陣好過
      到你BB出世,你會知道,佢對住你笑,所有野都可以忘記

      Delete
    3. 謝謝你
      你講得啱
      小朋友大得好快,只要佢健康,陪伴佢成長,最重要

      Delete