Thursday, May 18, 2023

產前抑鬱 again?

最近又係成日喊喊喊,喊到我自己好煩好憫憎。

一哥本來份工,做到8月尾。
而家有舊同事,搵佢過檔。人哋已經係茶記連鎖店老闆,任一哥開條件,肯過檔就ok.
一哥卻將家庭放在首位,不肯做大佬,寧願做散仔。仲要返早收早。
最後,人哋offer 底薪 $31000. 冇bonus, 乜都冇。收入比現在少好幾千蚊。

我諗起7月開始,每個月工人姐姐的固定支出,仲有佢要又供樓,又交租。
仲有大B嘅教育開支,醫療開支。
細B又係一項大支出。單單買尿片,都買窮。
我好頭痛,好辛苦,抖唔到氣。

今日喺醫院,醫生簡單問: "有冇喺出面照超聲波呀?"
我答: "邊有錢..."然後無端端就開始喊。
F.6 考完DSE, 每月收入減少 HKD $7000左右。
我又唔敢開始暑期班招生,唔知細B會唔會提早出世。
同時,濼言好多playgroups, 都好貴。
我唔想濼言讀書太大壓力,但international schools、直資私小,學費絕對不菲。
就算供到濼言,咁浠妤/浠珆呢?

最近幾間學校搵我去代課,但冇人湊到濼言返playgroups. 所以推咗冇接。
其實一日有$1720, 都可以幫補到好多。
只係一哥話唔准、唔好、唔得。
我可以點做?

好像全部都是死胡同,沒有出路。

今次第二胎,比較好的是: 濼言是開心果,喜歡甜笑,愛kiss mummy, 又鍾意拍手手、跳舞。
所以見到他,我會忍唔住笑。
我會好用心機,教佢認字卡、伴讀圖書、睇DVD, 一齊唱歌,練習baby sign language, 趁佢瞓naps, 就佈置屋企,同佢玩messy play/ sensory play. 
佢學嘢好快,而家已經識用叉、用匙羮、筷子,飲嘢成杯拎起,放低亦唔會倒瀉,唔駛我哋操心。
Baby sign language, 佢識得好多字。
同佢講嘢,佢識點頭、搖頭,表達喜惡。
同媽咪一樣,鍾意拎筆寫字,雖然寫得唔靚,但已經唔係畫不規則線條。
教佢認顏色、形狀,佢都好快識。
大肌肉掌握得好好,係小肌肉未得,穿線仍然太難。
音樂感係有,但我未有時間教佢,佢成日想彈琴,但我都只能畀個xylophone 佢玩住先。不過佢敲出嚟,唔係齋噪音,係有節奏、音感嘅。平時最鍾意自己攞書睇,播The Animals Orchestra plays Beethoven. 一邊播音樂,一邊自己拎handbell, 跟節奏搖,仲會自轉、踏腿,好搞笑。

現在只希望自己學習放鬆,一切慢慢會好起來。



3 comments:

  1. 準備睡前,都引唔住睇師姐有無寫 blog, 作為忠實捧場客,覺得師姐太完美主義,現實終歸現實,好明顯將資源太投放濼言身上,令致兩頭唔到岸,可以減少濼言部份高昂支出,自己又可以代課搵真銀,代日後經濟財務再穩定,才再提供更優質課程,好明顯一哥亦體察師姐的現況情緒,而減少工作時間,倍伴一家人,正所謂揾得多都唔夠睇大人抑鬱症。。。今日係度諗,師姐對幼兒教育路數,似乎頗有很多心得,不如往後自己搵多幾個柏檔或投資者,開番間中下價育兒教育托管中心,相信都有諗頭及市場,當然大前題,搞掂目前財務資源配對及第二個 BB迎來,身體健康為重耍前題,其它才見步行步,一切保重,沒有解決不到的問題,學懂放下,凡是隨遇而安,有食多 D, 無就食少 D, 做人就係咁簡單。:D

    ReplyDelete
  2. 見到孩子成長,係父母最大嘅安慰

    ReplyDelete
  3. 對勇於面對挑戰和責任的人而言, 孩子就是上天𧶽予凡人帶來喜樂的天使, 不過反之亦然

    ReplyDelete