Tuesday, May 16, 2023

DWE 廸士尼美語世界,值得買嗎?

傻貓最近開始想為寶寶,營造更好的英文語境。

好多DWE用家,都勁推介:

‘’迪士尼美語真係好值得買, e家又唔洗煩, 又唔洗出去外補。我唔同佢溫書, 佢都有96分, d錢洗得值‘’

“囡囡用了一個月多些dwe,她無時無刻都唱番video的歌和做動作,增强了音樂感,並且可以讀番英文歌詞出來,我之前都無教過她,這是一個很大的驚喜,她的能力增加,自信和專注力也有提升。😊”

“DWE 真係好勁~~ 可以開心愉快玩住咁學, 而家長又唔需要用時間去教同埋跟住玩”

“如果你想小朋友每日都學吓英文, 十分推介廸士尼美語世界, 真係可以善用暑假時間,用盡佢”

“DWE係屋企日日用, 每日都用, 沉浸式, 一定係WORK, 做到一個好好既英文語境

因為DWE入面教材, 有書, 卡, 歌, 故事, 玩具, 勞作等等, 都係環環相扣, 不斷用唔同方式去INPUT入小朋友個腦到

DWE係可以訓練到聽講讀寫, 全方面”

“開頭我都覺得係好貴,但了解完,再計過條數,原來好抵

我每月供都係二千蚊,出去補習可能都唔止呢個數,而且學習語言,係用一世,學得好真係無價

而且係玩住咁學,完全冇逼佢哋,真係開心愉快學習

如果上小學d英文唔得,出去補習又要洗一筆錢,而且仲要用小朋友時間,小朋友好辛苦,過咗學習黃金期,學語言冇細個咁容易係🤷🏻‍♀️”

“其實我一開始都覺得貴. 但了解後覺得值得, 因為教材可以培育小朋友十個能力😄. 

包括: 數學能力, 觀察能力, 音樂能力, 溝通能力, 創造能力, 創造能力, 認知能力, 認知能力, 

推理能力, 空間能力, 組織能力. 

除了學英文, 還能夠產生這些能力, 我覺得係抵. 

我個囡用了大約兩個月DWE, 效果好好. 她每天都有聽和看video, 好快巳經有output. 

我喜歡售後服務, 有face call 和 顧問跟進. 小朋友在外國人面前都勇敢講英文. 

她輕鬆學, 我不用花太錢時間和勞氣. 對家長來說, 負擔細左好多. 😌”

要幾錢架?

‘’每月供大約1000- 2000左右, 但小朋友用教材可以最少用4-5年, 程度可以去到小三四

供2年半,屋企有幾多個小朋友都可以一齊用👍🏻

其實出面幾多人補習班係無了期咁俾錢🤷🏻‍♀️但迪士尼美語供完之後,仍然係繼續用。小朋友可以用到平均七八歲嘅時間,6歲先開始用嘅小朋友可以用到9歲添

仲有free demo, 可以幫你聯絡Winnie, 佢好細心同埋好深入,分析到小朋友需要邊種形式嘅學習,會令你更加有信心

呢個示範係好值得聽,好多人未去理解教材,覺得貴就拒絕去了解,Winnie可以由淺入深咁講解,因為佢自己都係真實用家,所以令到你好明白同理解教材有好多好處‘’

坊間有好多二手DWE, 應該課金6萬,買1手,還是2萬左右,買二手?有咩要考慮?


“一手有好多配套,教材先可以發揮得最大效果


如好似美語電話,有外藉老師每星期打電話比小朋友講故事, 唱歌或者free talk

有playgroup, 內容同教材內容環環相扣, 所以小朋友會特別投入

每2個月都會寄雜誌比小朋友,小朋友收到係勁開心,家長又可以同小朋友一起伴讀

cap計劃,小朋友係app交功課,交齊就會有一頂帽仔同埋證書,集齊5頂帽他就可以去廸士尼酒店行畢業生

每個月都可以換20件教材,因為小朋友會好易整爛d書, 卡, 碟”

“同埋唔同年齡再加上不同情況,用法都係會有唔同,我教左你我係點用, 而未必一定岩你小朋友既情況

所以一手就會有教育顧問可以幫手, 我遇到唔知點用, 我就會即搵我個教育顧問winnie, 有人take care真係好好多

呢樣都係讚下有售後服務, 據我所知, 其他教材好多都無售後服務 / 顧問跟進”

“2手係好難用得好,因為每位小朋友特質不同。加上冇其他支援,所以不能發揮最大作用。最好用1手”

“其實DWE教材入面有咭機和點讀筆,最好結同埋聽和睇video用。”

“顧問係套教材的靈魂。DWE, 唔同年齡都會有D唔同用法, 如果只比一個schedule你, 就真係難d去發揮效果

顧問會問我用既進度去到邊, 好鼓勵我去用。令我堅持落去。”

“我真係要畀個like我個顧問Winnie, 佢對我嘅關愛和教導超出咗要賺錢嘅心, 佢會同我傾到我小朋友嘅內心世界, 佢觀察到我小朋友嘅情緒問題,佢留意到我環境需要,亦盡心盡力幫我慳錢,所以好感恩透過群組認識winnie❤️我覺得用dwe好值得和開心,因為我小朋友已有dwe的影子😆”

我想試吓體驗課程,可以嗎?

“可以去環宇世界,體驗一下課程

仲有CD,免費送畀你試聽

網站都有好多教材,畀你免費試用”




我冇時間去D2 Place聽佢講解,顧問可以嚟屋企嗎?

‘’可以上屋企介紹🥰👍🏻‘’

4 comments:

  1. DWE只是工具, 有沒有用還看使用工具的人
    同一套工具, 給劏房戶小朋友和有家庭教師的富二代小朋友, 會產生不同效果

    ReplyDelete
    Replies
    1. 劏房戶,未必有能力買一手DWE
      而且,好多教具,都係要陪玩,書本,要陪讀,DVD, 要陪睇、陪唱、陪做動作

      傻貓不是劏房戶,濼言也不是富二代
      我這個月的工作收入,連$8000都冇
      一哥做埋這星期日,就失業了

      所以才要認真考慮,是否入手一手DWE,HKD $60000幾......

      Delete
  2. 留言支持一哥早點找到工作,事事順利。

    ReplyDelete