Tuesday, June 1, 2021

Long put 比亞廸,又輸

經歷過5月的慘烈滑鐵盧,踏進6月的第一天,情況始乎未有朝好的方向發展。

自己的思維不變、行為不變,又怎能改變結果?


昨天還清所有欠款後,傻貓的IB 現金+股票,跌至128萬新低點。
現金其實只有HKD $82.
於是,我又心癢癢,一日內做了多個動作,套現現金,做遊戲費。

我首先 short call 小米,期望有人願意在$29 帶走它。
有錢,就有得玩。
我long put 了比亞廸。
然後,清倉福壽園 ($8.42)。
再short put 騰訊。




買入long put後,比亞廸升勢好凌厲,轉眼抽升6 %
看來我又在錯誤的時機,做了錯誤的決定。
注碼$18800, 照舊蝕30% - 40%左右,就止蝕。
現價已經蝕咗近$7000, 灰。

暫時,除咗平倉,唔會再做long side. 
眼光太差,只做能力範圍內的short side, 比較有勝算。

如果想持續改善財商,必須由這分鐘起,真正作出改變。
特意清楚記下,自己今天的白痴操作,承諾 6 月唔再做long side. 
唔好"諗咗當做咗"。
明知冇賭運,再賭,何必?

之前睇咗幾本書,仲未寫筆記。
明天開始,好好靜下心來,再細讀一遍吧。


巴菲特那本悶爆的書,其實裡面有好多睇財報要識嘅嘢。
仲有本講懷孕嘅漫畫書、司徒永富的"不是牛", 都幾好睇。
好好整理一下,再睇吓有冇有緣人,想帶佢哋返屋企啦。

8 comments:

  1. 唔知你正股果邊點,就咁睇以呢個成本(我當你之前係2M?),過去五個月期權的表現可以封神了。

    BYD 跌到160 後回升個勢好強勁,點解會走去LP ? 要賭的話賭AMC 會更值搏咁... (當然,要預一係輸晒一係大賺,而家D YOLO 股炒到好似一月時咁每日幾十% 上落)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 買long side,就預咗輸晒
      只能靠止蝕,減少虧損
      留力下次再玩遊戲

      Delete
  2. 你有冇諗過你期權僑係對手係邊個?係醒過你嘅人?蠢過你嘅人?有經驗過你嘅人定係唔驚厭嘅人?眼光好過你定係眼光差過你嘅人?普通散戶?專業投資者?對沖基金經理?點解你覺得係你贏到人哋,唔係人哋贏到你?你諗通咗以後就唔會再輸期權,
    因為你唔會再玩

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你都睇得好淡

      每樣工具,都有佢嘅特點
      期權只係我用嘅其中一樣工具,而且學習中,所以會寫低,了解輸贏原因

      債券、外匯、定期,因為冇乜特別,所以我冇寫落blog

      交易最重要,係風險管理
      行出街,有機會車死
      但我哋都會出街
      對嗎?

      Delete
    2. 師兄,我明白你提點大家反思對家其實係高手雲集。但其實如果懂得操作純,期權short side係幫到大家對自己手持嘅貨買個保險,或心儀嘅貨用等待買入機會嘅時間值去賺取類似收息的收入。當然要視付市靜定市旺先唔會做錯決定。

      Delete
    3. 期權的確提供到唔少嘅現金流
      傻貓知道大家都係為我好,善意提點
      多謝大家

      Delete
    4. >你有冇諗過你期權僑係對手係邊個?係醒過你嘅人?蠢過你嘅人?有經驗過你嘅人定係唔驚厭嘅人?眼光好過你定係眼光差過你嘅人?普通散戶?專業投資者?對沖基金經理?點解你覺得係你贏到人哋,唔係人哋贏到你?你諗通咗以後就唔會再輸期權,
      因為你唔會再玩

      同意師兄提到的問題,我卻得出不同結論... 我與朋友一起被熊追,不需跑得比熊快,只需要跑得快過隔離的朋友便可以了...

      投資就是一個找比自己更渣的魚的過程;而當我發現找不到那條魚時,只証明,我就是那條魚了!很可惜,我還是逃不過做魚的命運...

      Delete
    5. 睇到米兄你嘅留言,忍唔住笑咗

      其實我真係覺得,期權對手可以好多樣化
      我唔需要知對手係邊個,因為知都冇用

      只需要睇盈虧幅度、值博率,就夠了

      始終期權唔係細價股,好難畀莊家玩晒
      反而牛熊證,被劏機會仲大
      有時瞓醒,隻牛/熊已經死咗,但股價又向返自己預計的方向行
      輸咗都冇仇報

      Delete