Monday, June 28, 2021

小故事四則: 你想我點?


故事一:

妹妹:"家姐,妳要食多d生果先去到厠所㗎。
一粒西梅唔得,就食兩粒。兩粒唔得,就四粒。
食晒成盒,實得。
加大力度,就可以啦。"
貓努力地,一口氣食咗半盒。
中醫:"你齋食生果、蔬菜,有纖維,但腎氣不足,又唔多食肉。
咁唔夠油份,當然去唔到厠所啦"
貓: 😮

故事二:

星星:"妳唔好行咁多呀,一陣個B早產就麻煩喇"
醫生:  "妳行多啲,先冇咁易抽筋,第日生仔都容易啲㗎。仲有,妳有孕,我開唔到行氣嘅藥畀妳,妳郁動多啲,先可以行氣活血喔"
貓: 😅

故事三:

一哥買游泳月票畀貓。
貓 😁: "好嘢! 我可以日日去游水喇"
佢: "要等我放假,或者妳妹妹得閒,先可以游
泳池地面濕滑,我怕妳跣低跌倒"
貓: 😞 (心裡嘀咕: 嘥錢!)

故事四:

貓: "屋企有好多生果喔,有你買嘅火龍果、香梨、罐頭雜果、蒟蒻、鮮果沙律醬。
我今日又買咗大蕉、哈蜜瓜。
晏少少去超市買奇異果、牛油果,就可以整雜果沙律喇。😋"
睇完中醫返嚟。望住藥單。
貓: "😟我買咗好多生果喔。但醫師話要戒生果。
佢哋個個都好熟,實死梗㗎😭。嘥晒喇。"
平日唔多食生果的一哥: "唔緊要啦。妳食少少,其他我幫你慢慢食啦"
貓: 😥 
(心裡嘀咕: 你最後咪又係丟晒佢😒!)

8 comments:

  1. 量力而為,迎難而上,總有最好的方案, 樂觀地對待,妳明的!:D

    ReplyDelete
  2. 師姐,身邊有很多人愛錫你呢!加油!😊💪💪💪

    ReplyDelete
    Replies
    1. 😁👌
      妳都係喔
      大公主開始試後活動,暑假親子時間多咗
      媽咪嘅責任、考驗都多咗
      加油😙

      Delete
  3. Replies
    1. 😆明明在吐糟耶
      懷孕聽到的建議,海量
      有時還互相矛盾
      真的無所適從🤔

      Delete
  4. 故事一:咁唔夠油份
    西莓沾橄欖油/魚油泥食O米得囉

    故事二: 一陣個B早產就麻煩喇
    今時今日早產唔算大麻煩, 可以無視

    故事三&四: 怕浪費可以轉手送/賣佐俾人

    .......我又錯, 女人發牢騷時只應附和。

    轉返O岩CHANNEL先: 係囉, D人一人一句真係好煩

    --Dogdogchi

    ReplyDelete