Sunday, June 27, 2021

濼言27周了

這幾天開始又行得返,腰背痛減輕,只係連續5天,去唔到便便。
食咗火龍果、大蕉、probiotics, prunes, 飲咗鮮奶、乳酪,連去濕雜菜湯都出動,lunch淨食菜,都唔work.
屁都冇乜。


早幾日用咗浣腸泵,搞到子宮收縮,痛到不得了。但都係冇乜效果。
網上有人話,咁可能導致早產,嚇死貓。
算了。
求其行得走得,都好好。

趁行到,去泳池游吓水,自由自在,水中移動速度,比陸上快好多。
不過,真係睇相先知,原來條腿,變了象腿。個肚又大過個胸,手臂也粗了超級多。
性感泳衣,穿在身上,一點也不好看。就像大笨象跳舞一樣。
泳池的清潔姐姐,見到我洗澡慢,好擔心,5個人堆在門口,生怕我有事。
(其實就是我不懂拆妹妹綁的泳衣背帶喇,搞很久。)
幸好妹妹幫忙解圍。尷尬到一個點。





濼言開始不時彈彈吓,心跳好強勁。
感覺到佢身體不再躺臥,而是站著般,伏在我肚內。
一哥昨晚,把手放在我的肚皮上,都感覺到他強烈的跳動。好神奇。

妹妹開始催促我,趕快預備走佬袋。
佢話27周,即係7 個月,隨時會臨盤。
其實我唔係特別想拖延,只係真係好驚。
生仔聽講好痛。又唔知順產定開刀,醫院又冇得探病,生完就冇得見家人。😭
最快都要2-3日,才可以出院。
又唔知BB係咪健健康康,如果要照燈、放箱,或者我又行唔到,要卧床,咁點算?😰


妹妹已經幫我在網上,找到好多免費的BB及產後用品,好似BB浴盆、BB衫、玩具。
佢知我鍾意行山,仲搵到人free BB行山背架。






Wing都畀咗好多嘢我,有BB睡眠箱、和尚袍、紗巾、初生嬰兒尿片、產婦衛生巾、泵奶器、暖奶壼之類。






















谷友之前都送咗部BB車、一套BB衫畀我,2對鞋仔超得意。



等濼言長大,半歲左右,又可以free返出去。
BB終於可以唔駛
製造太多廢物、浪費太多地球資源。


一哥近日愈來愈緊張,見我行得返,千叮萬囑,唔准我行樓梯,唔准自己去游水。
佢在家,我才可以食雪糕。佢話唔想有任何意外。
我覺得好冇自由,昨晚駁了幾句咀,佢有少少唔開心,跟著自己去咗瞓覺。
但乜都唔做得,有食冇痾,又唔准郁動,行返補習社都話落雨怕我跣低,咁我同廢人有咩分別?

濼言究竟幾時出世??
聽說個肚低咗咁多,會早產? 有幾早?
學生9月尾測驗,我趕得及幫他們預備嗎??
濼言出世後,我哋嘅生活會有咩唔同?
好多問號。

14 comments:

  1. 養兒一百歲,長憂九十九,貓姐想太多啦,隨遇而安

    ReplyDelete
  2. happy to know your baby is growing healthy, but the problem of constipation should no be ignored, to consulting a gastroenterologist for treatment is suggested.

    ReplyDelete
  3. 個名好好,祝母子平安,充滿生命力。貓姐保持耐心。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 😊謝謝妳呀師姐😙
      諗咗好幾個,暫時這個最好聽,只係冇咩特別意思。
      如果諗到更好更有意思的名字,才再和一哥商量。

      Delete
    2. 我上網查濼水,對這泉水的敍述都是很好的。妳將之配上言字更是福至心靈。口若懸河,樂樂而談,很有意思😊

      Delete
    3. 多謝妳喔🤗
      妳好有心,仲上網幫我查
      😘

      Delete
  4. 面對未知的將來,有時難免會有點不安,加油!好好安胎,祝順利生產。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 安胎係點?又bedrest?
      你之前點安胎?

      Delete
  5. 總之健康就好👍提前準備走佬袋,入院時冇咁論盡。

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. 😁
      希望濼言係happy baby
      唔好尖叫,唔好成日喊

      Delete