Friday, April 2, 2021

山系狗:此路不通?通!(葵涌至大圍)

今日好好玩!大滿足!😊😊😊

之前被一哥下禁足令,唔准穿林、唔准食生冷嘢、唔准太熱行山。😣

今日一哥趁工傷假最後一天,親自陪住行,孭晒所有嘢,Rebecca又肯陪我周圍探路,發掘咗幾條新嘅穿林路。行完,仲有得食壽司,正呀!!😁😁😁

本來一哥話,唔准喺安蔭巴士總站,行維修路段上山,因為段路要穿林,有浮沙碎石。佢陪我行過,覺得危險。

行到上石蔭,我在球場旁,抬頭見有另一樓梯、村屋。直覺那條路,比行石級直上城門水塘好玩,就游說Rebecca行。咁Rebecca行,一哥當然要跟。

行呀行,經過幾間村屋後,去到2間村屋,門口都插咗牌:此路不通。

行得咁辛苦,上咗嚟,我唔想落返去。開Google Map,明明前路可行。Rebecca上前探路後,提議選擇左邊路線。我哋開始穿林上山。




沿途不時聽到上方有人聲,但久未見人。不斷行泥路、上梯級,終於聽到有人問:“狗狗主人喺邊呀?”我上氣唔接下氣,差不多熱到暈。上到去只識喘氣。

幸好面前係冷氣隧道。那戰壕冰冰涼涼的,喝了一哥的椰青水、吃了Rebecca的鹽糖,我哋又繼續探險。

Muimui唔鍾意行地道,不斷走佬。大家努力哄她捐山窿。


裡面指示非常清晰,唔怕迷路。
隧道兩邊牆壁滲水,好涼爽。地上有蟾蜍跳呀跳,好得意。


行咗一陣,就返回地面。

保存得咁好,又咁乾淨嘅戰壕,買少見少喇。

出到去,原來就係平日成日經過嘅砲兵觀察所。


向上行,可以去孖指山。但我哋今次向下行,經城門主壩,去下城門。

久旱,水少。

麥徑6段,齋落斜,行得好舒服。落到底,有公厠,可添飲用水,所有energy返晒嚟。

主壩冇嘢玩,餵吓龜咁。

緩緩落梯級,玩爬坡、爬貓梯、影引水道。




行完鐵索迷城,行水管路出大圍。Muimui以前唔敢行嘅鐵橋,而家已經冇乜難度。高高望落下面嘅流水,Muimui選擇行中間石屎路。穩陣d?😂


有2條水管路,黑色那邊太曬,我哋行右邊綠色嘅。沿途有樹蔭、微風,幾舒服。過完橋,上完無限梯級,就係我哋鍾意行嘅泥路,行得好開心。


行到主壩,我唔識行左邊路經村屋去香粉寮、恒峰花園。行返我識嘅右邊馬路,幾步後,行樓梯落寶福山。
經過一堆村屋,安全抵達大圍市中心,食下午茶。
我恨咗好耐,終於有得食壽司😋

Rebecca嘅魚生飯

雖然我係唔食魚嘅貓,但其實我好鍾意食壽司。一哥之前唔畀我食,幾個月冇食喇。😣今日我話Rebecca想食,一哥冇反對,我哋成功食到日本嘢。大豐嘅下午茶,堅抵食。😊😊😊

今日行咗5個幾鐘,好開心,好滿足。😁😁😁

如果一開始,見“此路不通”,就調頭走;或者驚畀一哥鬧,唔敢提出食日本嘢;又或者見到好多間居酒屋下午休息,求其入紅茶,或者其他米線舖食嘢,今日就冇咁圓滿喇。😄😄😄


P.S.原來開始放復活節假喇,麥徑人山人海。幾日長假,最啱玩麥徑全走,或者衛徑長征。不過要行通頂,一哥又會話我,唔駛問都知肯定唔准。

仲有,天氣熱又曬,去玩澗簡直係人生樂事。不過一哥實唔准。睇吓幾時游說到Rebecca陪我行。就算只係行返新手澗,好似橫涌石澗、猴塘溪、大城石澗,我都好滿足㗎喇。

PPS.

今日跌爆咗個mon. 不過爛得幾靚,好似開咗幾朵花咁。唔影響使用,好好彩。😄

今日路線:葵興站 > 安蔭 > 麥徑第六段 > 城門水塘主壩 > 下城門 > 大圍




4 comments:

  1. 師姐爬高爬低地行山,現階段真的可一不可再,萬一不慎滑倒,後果可大可小,好想認識妳好友 Rebecca, 唔知佢有否男朋友??:)

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. 真係好好玩 :)
      不過昨天有帶防曬手袖,曬燶咗
      昨晚2點幾,痛醒咗

      Delete