Saturday, August 15, 2020

傻貓買樓記:裝修報價單

第6次買樓(手上的第3層樓),終於入手了。

裝修方面,繼續搵江師傅幫忙。
這是2年內,第3次找他裝修。

完工日期
他合約寫的起貨日子,次次都meet到,有早冇遲。

價錢
他人老實,提出的價錢,非常合理。
第一次,地產經紀Mark介紹江師傅給我。當時,我貨比三家,最後到現場,看了幾個江師傅實地裝修的單位,才有信心找他裝修。
第二次,我找了江師傅和Fred介紹的劉師傅,格價。劉師傅提出的工程價錢,比江師傅貴幾萬元。不過,江師傅當時很多工程,要我等2個月,才可以開始裝修。
今次,我連格價都懶,剛畀完大訂,就直接找江師傅了。畢竟,他的工程多,如果不預留時間,可能要等好久。

通常這類小單位,裝修費動輒都幾十萬。
成交前1天,驗樓時,我帶江師傅上去視察、報價。第二天,他早上8點,就傳來報價單。
傻貓盡量不做大改動。盡量沿用現有的裝修間隔、傢俱電器。所以江師傅報價: HKD $25,000


一哥看完報價單後,似乎認為太便宜,提出不少改動。
傻貓只好上去單位再仔細查看, 想清楚裝修要求、修改報價單後,再給江師傅。



江師傅修訂後的報價單,總單價(不連電器)$34,000:

其實有很多方法,可以省錢裝修。
例如: 
1. 房門可用門貼、地板可用地板貼。
2. 廚房及浴室牆面,可用瓷磚玻璃劑、清潔及翻新。
3. 冷氣機、抽氣扇: 用雙氧奶,去黃翻新。
4. 用衣櫃貼紙,翻新衣櫃。
5. 梳化: 買梳化套。
6. 浴室櫃: 淘寶
7. 廚櫃: 親自設計、聯絡內地廚櫃製造公司,相熟客服。
8. 浴室: 買地板貼紙、牆貼。
9. 浴室洗手盆: 買翻新瓷釉,去黃變白。
10.重用上手/買2手/沿用現有傢俱、燈具、電器。

不過,一哥只同意第6,7 項。
而且,他不斷說要換冷氣機、抽氣扇,加裝全屋蚊網。他不喜歡灰色房門,要求全屋房門,重新上色。
昨天,他還說要在主人房,加裝閣仔。原因:不想橫樑壓頂。



其實,傻貓的補習社,現時仍然只得小貓三兩隻。
疫情下,不少學生安全至上,寧願先停學。
冇收入,買樓畀完首期,已經捉襟見肘。

不過,對一哥來說,這是他名下,第一間物業。
相信他不想要化妝樓。
而且,他工時長,大概也不想每天放工後,和傻貓加班做裝修工人。
唯有自己再想辦法,開源節流。
剛才,傻貓已聯絡業主,徵得其同意,最後一個月,可以逐日計租。


傻貓盡量對一哥的意見,從善如流。
對他部份裝修要求,慢慢向他解釋技術困難,嘗試讓他明白。

例如: 
1. 拆廚房的小半面牆,但保留外牆

一哥不想太大油煙,不想拆外牆。
但這樣根本放不下雪櫃。
因為放了鋅盆、洗衣機及廚房地櫃後,才是放雪櫃的空間。
換句話說,雪櫃只能放在廚房門附近,佔用部份客廳走廊位置。
他對空間的概念不強,要仔細度尺,用不同方式解說,他才明白。

2. 洗手間浴室櫃的擺位

他想將浴室櫃,拉長,盡用牆身位置。
可是,這樣即使做趟門,亦無法入內。
傻貓要拖著他的手,走進浴室,比劃浴室櫃的擺位,再示範為何無法通過。
因為厠缸對住的是牆。貓不懂穿牆而出。

以前裝修咁多次,每次都係我自己話事。
重建上水間寮屋,我出錢、設計、監工。當時Tony乜都聽我講,根本唔駛點商量,我亦無須顧慮佢感受,因為“邊個畀錢,邊個話事”。

現在,傻貓已經冇乜稜角,亦唔再係家庭收入支柱,更加唔相信“有錢大晒”。
好多準新人,都因為籌備婚禮/婚宴、揀樓、裝修,日嘈夜嘈,甚至結唔成婚。
傻貓而家只係負責畀首期,層樓按揭係一哥,業主都係一哥。
如果佢嬲爆爆,分手,傻貓有機會乜都冇晒。
愈諗,皮膚愈痕。手又開始甩皮了。

12 comments:

  1. Hi, can u give the contact method of Mr. Kong, i am planning to renovate the house

    ReplyDelete
    Replies
    1. Please leave your email address
      And briefly describe your requirements

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
  2. 傻貓師姐,你好
    已經睇左你BLOG一段日子
    我剛收樓
    想做電視櫃,衣櫃,地台床,廚房需拆部分改造
    請問你可唔可以比江師傅CONTACT我?
    謝謝你
    my email address: cherrysoso@gmail.com

    ReplyDelete
  3. hi, can share the contact of 江師傅?
    廚廁預全爆 還原間隔牆 工作地台
    coniskwan@hotmail.com

    ReplyDelete
  4. Hello 貓師姐,跟左你嘅blog一段時間,一直都係睇你嘅財經post。最近屋企有裝修要做,諗起你呢個裝修post,方便分享江司傅嘅contact 嗎?謝謝
    ssru734@gmail.com

    ReplyDelete