Thursday, August 27, 2020

收租貓: 成功出租黑房

 (又試吓寫呢d,畀人話/鬧,就唔再寫呢類嘢。要delete,都係㩒個掣就ok.)

唉! 

間房得100呎,個窗對正戶外走廊,外面仲有度鐵閘。

真係好難出租!😔


已經包差餉地租管理費寬頻。

提供電器: 雪櫃、電視、微波爐、冷氣機、熱水爐、電熱水爐、電熱水壼、煮食爐。

仲有傢俱: 床、床褥、組合櫃、廚櫃、摺枱

層樓分半鐘到地鐵站,24小時保安,樓下有餐廳,轉個彎有超市,過條馬路有運動場。

放咗畀3間地產,成個星期都未有人睇。係1個客都冇。😭


現時冇晒自由行、旅客絕跡,好多賓館, 都將房間,改建成劏房。租金低至$3500, 仲包執房、洗衣乾衣服務。

屯門、青衣區的酒店,月租$3500起,視乎房間景觀、大小、層數。同樣有執房、洗衣乾衣服務。

仲有無數工廈,已改建出租,作住宅用途。同樣冇人規管,冇人巡查。

以下是隨手在28hse找的租盤,還有大量在Square foot, Facebook.

星星中心:靚浴室、酒店大堂

星星中心:有露台、包水費、靚浴室

金富大廈:有洗衣機、衣櫃、梳化、組合櫃、靚浴室

Iplace: 連餐桌、廚櫃、浴室乾濕分離

(見到工廈新裝修、景靚、價平、交通便利、連傢電、華麗大堂,我都想租住。

不過一哥唔肯,佢話犯法。佢認為,劏房係灰色地帶,政府打算規管,即係默認劏房可以存在。但係工廈,冇得傾。

我就認為:無人執法,有等於無。)

仲有,學校採用視像教學,內地生回流內地。大量空置共享單位湧現。

近年,各社福機構,亦提供大量共享空間,供年青人居住。

「福全 ‧ 共寓」青年共居空間

旺角書匯 


仲未計有好多公屋的所謂暗盤,在Facebook 及其他搵樓網站、 地產舖,明買明賣。


劏房,真係好難搵客。😣


傻貓畀完新居的乜費物費, 仲有重新駁電的額外駛費,超窮!😟

成個戶口,得HKD $29193.

過幾日, 畀埋$29000裝修費,乾塘。😢


把心一橫。💪

大前日, 花$300, 在28hse登廣告,再在Facebook各大租盤pages +Expat groups+ Marketplace, 狂登免費廣告。

登完, 即日有10幾個人聯絡我。第二日, 有20幾個人。

但係一聽到間studio的缺陷: 採光度不足, 唔可以開大個窗, 就已讀不回, 或者話要考慮吓。

昨日, 有1個客成功約睇。

今日, 有6個睇樓。我怕煩,搵咗經紀Mark幫我跟。


有一個把聲好斯文,單親媽咪,英文幾好。人好爽朗。

上上手租客係外藉英國教師,上手係內地生,個個都住半年,就返屋企。

今次這位, 都有兼職教英文。

希望她和我的空姐、韓國妹租客,相處融洽。

我減咗少少租,只收一按一上, 租咗畀佢喇。😊

免咗租客佣,我只須畀佣Mark, 就搞掂晒。

一天都光晒喇。

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

P.S.先旨聲明:

傻貓絕對唔係鼓勵人整劏房,不過,大家亦唔需要一聽到劏房,就話一定犯法。

其實,有好多劏房,係合法嘅。如果想了解點樣合法整劏房,可參考這篇文章:

【裝修個案】劏房你就見得多,合法去屋宇署入則你又見過未?(市區舊樓、三百呎、三十萬)

2 comments:

  1. 師姐,好文,夠貼地,恭喜租出房間,但都要小心租霸!哈哈!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 有照打釐印
      和普通租約一樣
      保障雙方

      Delete