Wednesday, August 26, 2020

傻貓買樓記: 取免費餐桌小插曲

 今日,一哥放假。

原本,今日有好多搬屋、裝修嘅嘢,需要處理。可惜,嗰間繁忙嘅茶記、嗰個沉睡嘅手機、嗰個毫無責任感嘅夥計......令我哋唔可以跟plan.

早幾日,在網上搵到免費新淨餐枱,款式和第一次買樓時的餐桌,一模一樣,仲可伸延,而且賣家住所,距離新居僅10分鐘車程。今早,傻貓再次confirm賣家,安排取件。

前往巴士站時,一哥竟然電話響,一聽就話“大鑊”。我已心知不妙。果然,下一秒,佢話要即時返茶記。

攞餐枱,要押後。但係人哋免費free傢俱,我哋憑咩改人時間,要人哋就我哋?

傻貓嗰刻冇出聲。

睇過"茶記小妹:廚房一哥"嘅讀者都知道,佢幾重視工作。

一哥對出品好有要求,請人從來不易,加上廚房細,所以茶記一向人手緊張。而家冇晚市堂食,午市嘅盈業額,更舉足輕重。

仲有,人客嚟食嘢,食物質素差咗,就唔會再返轉頭。一哥今日唔返工,收拾殘局,以後生意更難做。

客觀睇,一哥必須返去,主持大局。

撫心自問,我都係工作至上。明明放假,遇上學生要加堂,預備考試,我都會照補習。一哥從無異議。

咁,我憑咩嬲?

既然我搬唔到張枱,問題喺一哥度。

我答: "你打畀賣家,我哋唔攞喇,請佢free畀其他人。"

佢諗咗一陣:"我同你搬咗枱先,唔好意思。我打返去講聲。"

聽到一哥覆老闆,1個鐘後返到。傻貓知搭巴士,趕唔到。行到巴士站,就揚手截的士。

去到石籬,司機在石泰樓,放低我哋。原來要過馬路,搭𨋢,才上到一邨的石逸樓。我哋行錯路,上埋怡峰苑。

去到𨋢口,call定Gogovan, 搬到落樓。等幾分鐘,司機到,仲幫手搬上搬落,好好人。



雖然大家都搬到身水身汗,但係張枱好新淨。我翻新好後,肯定好靚。



我終於明白,點解一個咁有經驗、仔細老婆嫩嘅廚房佬,可以4年冇工開,日日在家打機。這樣的廚房機師,夠鐘返工但no show, 電話唔聽仲熄機,到夜晚先sent message "唔好意思"。冇任何解釋/理由。正常餐廳,都會永不錄用。人係一哥細佬嘅朋友嘅朋友介紹,佢已放上網,提醒同業,小心飛機王。

2 comments:

  1. 師姐,請問你上邊個網站平台,可以睇到這些筍檯交易,真心講句,超正呀!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 可以睇我舊文:
      家電維修責任誰屬
      有寫邊度搵二手傢俱
      (妹妹最近,都攞咗全新二手餐桌、9成新2人梳化)
      https://licat.blogspot.com/2020/04/blog-post.html

      Delete